شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۸
کد خبر: ۸۴۳۷۹
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶
بهرام عظیمی به همراه عوامل فیلم انیمیشن «شاهزاده روم» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری فردا شب برای تماشای فیلم در کنار مردم به پردیس ملت می‌روند.
کارگردان تهران ۱۵۰۰ به همراه عوامل «شاهزاده روم» به پردیس ملت می‌روندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش مردمی فیلم انیمیشن «شاهزاده روم» شامگاه سه‌شنبه ۳ آذر، ساعت ۱۹ با حضور عوامل این فیلم و بهرام عظیمی کارگردان انیمیشن تهران ۱۵۰۰ در پردیس سینمایی ملت برگزار خواهد شد.
  
شاهزاده روم داستان عاشقی و دلدادگی پرنسسی مسیحی و پاکدامن به نام ملیکا را روایت می‌کند که از تبار پدر و نوادگان یشوعا وصی حضرت عیسی و از تبار مادر نواده قیصر روم است. سرنوشت این بانوی پاکدامن به گونه‌ای رقم می‌خورد که وی در نهایت به بلاد اسلامی عزیمت می‌کند. این پرنسس مسیحی پس از آنکه به همسری امام یازدهم شیعیان در می‌آید، مادر منجی بشریت می‌شود.
  
عوامل این انیمیشن سینمایی عبارتند از: هادی محمدیان نویسنده و کارگردان، حامد جعفری تهیه‌کننده، حسین مهدوی صداگذار، حسن ایوبی تدوین، آریا عظیمی‌نژاد موسیقی، ناصر طهماسب مدیر دوبلاژ.
  
شاهزاده روم در بخش خارج از مسابقه سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و لوح تقدیر ویژه جشنواره فجر سی و سوم به تهیه‌کننده و کارگردان «شاهزاده روم» تعلق گرفت.
 
علاقه‌مندان برای حضور در نمایش فیلم به پردیس ملت واقع در خیابان ولی عصر، بزرگراه نیایش، روبه‌روی کردستان مراجعه کنند.
نظر شما