يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۶
کد خبر: ۸۴۳۹۵
|
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
اشیا از آنچه در آیینه می‌بینید به شما نزدیکترند نقد و بررسی می‌شود:
«فیلم سینمایی اشیا از آنچه در آیینه می‌بینید به شما نزدیکترند» اولین ساخته نرگس آبیار عصر امروز سه شنبه ۳ آذر با حضور عوامل و بازیگران در فرهنگسرای اندیشه نمایش داده و نقد و بررسی می‌شود.
اکران نخستین اثر سینمایی نرگس آبیار در فرهنگسرای اندیشه (الان هم دیره)به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ «فیلم سینمایی اشیا از آنچه در آیینه می‌بینید به شما نزدیکترند» اولین ساخته نرگس آبیار است که جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگر و جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن برای گلاره عباسی را از جشنواره «اسب نقره‌ای» روسیه و دو جایزه سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم زنان فرانسه را به دست آورد و همچنین در بخش اصلی جشنواره شانگهای چین و جشنواره فیلم آسیا پاسیفیک لس آنجلس حضور داشت. 

داستان فیلم، زندگی زن بارداری به نام لیلا است که به همراه همسرش فرید و فرزند ۲ ساله‌اش مستاجر ۲ پیر زن مهربان هستند روزی برای لیلا میهمان می‌رسد و ماجراهایی برای او رغم می‌خورد. 

فیلم سینمایی «اشیا از آنچه در آیینه می‌بینید به شما نزدیکترند» توسط ابوذر پورمحمدی و محمد حسین قاسمی تهیه و تولید شده و  گلاره عباسی، حسام بیگدلو، رامسین کبریتی، امیر غفارمنش، گیتی معینی، مهران رجبی، فاطمه شکری، مینا نوروزی، نازنین بابایی، ساقی زینتی، عباس صفا، درسا کرمی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.
 
این نشست با حضور نرگس آبیار کارگردان و گلاره عباسی بازیگر در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای  اندیشه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند سه شنبه ۳ آذر ساعت ۱۸ به این فرهنگسرا واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان مراجعه کنند.
نظر شما