سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۱۳
کد خبر: ۸۴۴۱۰
|
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳
آیین تکریم و معارفه مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۴ برگزار شد
محمود صلاحی در معارفه مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۴ گفت: در کار فرهنگی باید همگرایی باشد چرا که اساس مدیریت فرهنگی همگرایی است؛ تفاوتی میان مدیر فرهنگی هنری با معاون اجتماعی شهردار در هر منطقه وجود ندارد و هر کدام باید بر اساس رسالتی که برعهده دارند، در یک راستا پیش بروند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آیین تکریم و معارفه مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۴ و رییس فرهنگسرای اخلاق عصر روز سه‌شنبه ۳ آذر با حضور محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهود حمیدی فراهانی شهردار منطقه ۱۴ و جمعی از معاونان و مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در فرهنگسرای اخلاق برگزار شد. 
 
 محمود صلاحی رییس سازمان در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: نقش اول انقلاب اسلامی را فرهنگ برعهده داشت. فرهنگی که می‌رفت تا باعث بیداری اسلامی در جهان شود. از ترس این اتفاق بود که گروهی به اسم «داعش» ایجاد شد تا جلوی گسترش این فرهنگ را بگیرد و اسلام هراسی ایجاد کند.
 
صلاحی تاکید کرد: وظیفه ما به عنوان یک سازمان فرهنگی این است که نقش فرهنگ را حفظ کنیم و گسترش دهیم. باید دست به دست هم دهیم و با گسترش فرهنگ اسلامی؛ بصیرت افزایی کنیم.
 
وی در ادامه افزود: نباید اشکالاتی که در ساختار و عملکرد وجود دارد باعث فاصله گرفتن جوانان از فرهنگ انقلابی شود؛ زیرا جوانان مهم‌ترین سرمایه‌های کشور هستند. باید بتوانیم آنها را به فرهنگسراهای خود جذب کنیم و فرهنگ را از این راه نه به یک نسل، که به نسل‌های آینده منتقل کنیم. 
 
رئیس سازمان فرهنگی هنری، همگرایی را مبنای موفقیت مدیران فرهنگی خواند و افزود: در کار فرهنگی باید همگرایی باشد چرا که اساس مدیریت فرهنگی همگرایی است. تفاوتی میان مدیر فرهنگی هنری با معاون اجتماعی شهردار در هر منطقه وجود ندارد و هر کدام باید بر اساس رسالتی که برعهده دارند، در یک راستا پیش بروند. 
 
صلاحی با سپاس از فعالیت‌های مدیر پیشین منطقه ۱۴ گفت: رضا دوستعلی ۱۱ سال و ۸ ماه و ۱۱ روز است که در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مشغول به کار است و در این مدت، عملکرد مناسبی از خود نشان داده. برنامه‌های بچه‌های محراب و رازهای آسمانی دو نمونه از بهترین برنامه‌هایی است که در طول ۲۲ ماه مدیریت در منطقه ۱۴ بانی آن بود. امیدوارم که این عملکرد مثبت همچنان ادامه داشته باشد. 
 
وی از زحمات ملوک سیدآبادی نیز تقدیر کرد و گفت: خانم سیدآبادی یکی از قدیمی‌ترین نیروهای سازمان فرهنگی هنری است که ۱۸ سال در مناطق مختلفی چون ۱۲ و ۱۹ خدمت کرده است. امیدوارم که حضور او در منطقه ۱۴ و فرهنگسرای اخلاق منشا اتفاق‌های خوب باشد. 
 
حمیدی: جا به جایی اساس یک سازمان پویاست
فرهود حمیدی شهردار منطقه ۱۴ دیگر سخنران این مراسم بود. وی با تقدیر از فعالیت‌های دوستعلی در این منطقه گفت: خوشحالم که در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این‌جابه‌جایی‌ها انجام می‌شود. چرا که جابه‌جایی اساس یک سازمان پویاست به ویژه اگر این اتفاق به موقع و با تدبیر و تفکر واقع شود. 
 
رضا دوستعلی هم در این مراسم سخنرانی کوتاهی داشت. وی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگسرای اخلاق و مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۴ به تمجید از همکاران خود پرداخت و گفت: هیچ کاری اتفاق نمی‌افتد مگر با همکاری یک گروه از خلاق‌ترین افراد. اتفاقی که در طول ۲۲ ماه گذشته در این فرهنگسرا شاهد آن بودم. 
 
همچنین ملوک سیدآبادی در این مراسم با تشکر از اعتماد رییس سازمان گفت: امیدوارم با همکاری مجموعه همکاران مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۴ بتوانیم اهداف تعیین شده را به بهترین شکل عملی کنیم.

در این مراسم از زحمات رضا دوستعلی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۴ و رییس پیشین فرهنگسرای اخلاق قدردانی و ملوک سیدآبادی به عنوان رییس جدید این فرهنگسرا معرفی شد.

مطالب مرتبط
نظر شما