دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۷
کد خبر: ۸۴۴۶۱
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴
نشست نقد و بررسی رمان «به بلندای آن ردا» با حضور صادق کرمیار، سید علی شجاعی و محمدرضا گودرزی در فرهنگسرای گلستان برپا می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با فرارسیدن شهادت امام رضا (ع) نشست نقد و بررسی رمان «به بلندای آن ردا» نوشته سید علی شجاعی، با حضور نویسنده کتاب، منتقدان صادق کرمیار و محمدرضا گودرزی و علاقه‌مندان به ادبیات داستانی و نقد کتاب برگزار می‌شود.
 
علاقه‌مندان برای حضور می‌توانند برای دریافت کردن یا به امانت بردن این کتاب به کتابخانه گلستان مراجعه کنند.
  
«به بلندای آن ردا» یک تجربه متفاوت در خلق رمان دینی است که به صورتی فشرده سیری تاریخی از زندگی و سیره سیاسی و اجتماعی امام هشتم (ع) را با زاویه دیدی بدیع روایت می‌کند و همزمان با آن، بیان هنرمندانه‌ای از زیست ایشان را به رخ مخاطبانش و دیگر نویسندگان این ژانر می‌کشاند؛ بیانی که نه به دنبال فخرفروشی و به رخ کشیدن توانمندی‌های تکنیکی است؛ و نه چنان شیفته محتوای روایت است که شیوه بیان آن را فدای مضمون کند.
  
این کتاب برای نخستین بار از زاویه دید شقی‌ترین مرد زیسته در دوران زندگی امام رضا‌(ع) به شرح زندگی و کرامات وی می‌پردازد و همین مسئله روایت داستانی این کتاب را بسیار خواندنی‌تر از آثار مشابهی کرده است که در صدد شرح زندگی امام رضا‌(ع) برآمده‌اند.
 
نشست نقد و بررسی «به بلندای آن ردا» روز سه‌شنبه ۱۰ آذر ساعت ۱۷ در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.
 
علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به نشانی نارمک، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند.
نظر شما