يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۰
کد خبر: ۸۴۴۷۱
|
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
سلسله جلسات «خانواده پویا»، در دور جدید خود، به علت استقبال گسترده مخاطبان، نه تنها در فرهنگسرای عطار که در سایر مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۰ نیز برگزار می‌شود.
مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۰ میزبان «خانواده پویا» می‌شوندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ صادق کرمیان، مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۰ از برگزاری نشست‌های «خانواده پویا» در دیگر مراکز خبر داد و افزود: هدف از برگزاری این جلسات، برقراری آرامش در خانواده‌های ایرانی و کمک به حفظ و تحکیم نهاد خانواده است. به همین خاطر و با توجه به استقبال گسترده‌ای که از این برنامه شده، برآن شدیم تا نه تنها در فرهنگسرای عطار که در دیگر مراکز فرهنگی منطقه نیز جلساتی را تشکیل دهیم.
   
رئیس فرهنگسرای عطار به اهداف برگزاری نشست‌های «خانواده پویا» اشاره و بیان کرد: رسیدن به آرامش، ارتباط موثر با خود و دیگران، هدف‌سازی و هدف‌گذاری در زندگی و برداشتن موانع از جمله اهدافی است که در این جلسات دنبال می‌شود. 

کرمیان به پیشینه سلسله نشست‌های «خانواده پویا» در فرهنگسرای عطار اشاره و بیان کرد: این سلسله نشست‌ها در دور نخست خود به چگونگی برقرار کردن ارتباط موثر با دیگران پرداخت و با استقبال و توجه شرکت‌کنندگان روبه‌رو شد. در دوره جدید هم، علی غفاری، روان‌شناس و کار‌شناس برنامه به ارتباط موثر با خود پرداخت و مباحثی را مطرح کرد. 

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۰، از پایان جلسات «خانواده پویا» و آغاز دور جدید خبر داد و گفت: این برنامه، سه شنبه سوم آذر به پایان رسید و دور جدید آن، همزمان با زمستان در فرهنگسرای عطار و دیگر مراکز فرهنگی منطقه برگزار می‌شود. همچنین نشستی با عنوان «مدیریت زندگی»، ۱۷ اذر ماه در فرهنگسرای عطار به نشانی میدان بریانک، خیابان دعوتی، خیابان امیرقلی برگزار خواهد شد.
نظر شما