چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۸
کد خبر: ۸۴۵۱۷
|
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
محمود صلاحی در احکامی جداگانه رئیس، قائم مقام، مسئولان کمیته‌های روابط‌عمومی، پشتیبانی و مالی، دبیراجرایی و اعضای ستاد اجرایی سومین دوره مسابقات قرآنی؛ ویژه جلسات قرآنی شهر تهران را منصوب کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اعضای ستاد اجرایی «سومین دوره مسابقات قرآنی؛ ویژه جلسات قرآنی شهر تهران» منصوب شدند.
 
محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در احکامی جداگانه حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور را به عنوان رئیس؛ بهزاد تیمورپور قائم مقام؛ علی‌اکبر توپچی دبیر اجرایی؛ مهدی محمدی مسئول کمیته روابط‌عمومی؛ علیرضا محمودی آشتیانی مسئول کمیته پشتیبانی و مالی و علی‌رضا زندوکیلی و رضا دوستعلی را به عنوان اعضای ستاد اجرایی «سومین دوره مسابقات قرآنی؛ ویژه جلسات قرآنی شهر تهران» منصوب کرد.
 
«مسابقات قرآنی؛ ویژه جلسات قرآنی شهر تهران» با توجه به نقش بی‌بدیل جلسات سنتی قرآن کریم در ارتباط مستقیم شاگرد و استاد و در حمایت از این جلسات برگزار می‌شود. 
 
صلاحی در این حکم با اشاره به جایگاه و نقش بنیادین آموزه‌های قرآن کریم در فرهنگ و تمدن اسلامی و اینکه ایران مسیر نورانی و عزت‌آفرین «تمهید تمدن نوین اسلامی» را می‌پیماید بر اهمیت تقویت و توسعه برنامه‌های قرآنی به ویژه در ام‌القرای جهان اسلام، تهران تاکید کرد.

نظر شما