سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۴۶
کد خبر: ۸۴۵۶۶
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
کتابخانه شیخ فضل الله نوری خانه فرهنگ نور همزمان با فرا رسیدن فصل زمستان ۹۴ برنامه‌های متنوعی را برای مخاطبان برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیر کتابخانه شیخ فضل‌الله نوری درباره برنامه‌های زمستانی این کتابخانه گفت: در فصل پیش رو، برگزاری برنامه‌هایی با محوریت کتابخوانی و داستان‌نویسی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و افزایش ارتباط کودکان با کتاب در دستور کار این کتابخانه قرار دارد.

فرشته حبیبیان، ضمن اعلام برپایی کارگاه‌های داستان‌نویسی برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی افزود: در این کارگاه‌های آموزشی موضوعاتی همچون شخصیت‌پردازی، استفاده از مکان، سبک و جمله‌نویسی‌های مناسب با مثال‌ها و قصه‌های کودکانه به زبان ساده آموزش داده می‌شود. 
 
وی با بیان اینکه بازدید از مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران از دیگر برنامه‌های کتابخانه شیخ فضل الله نوری در فصل زمستان است، گفت: این گردش نیم‌روزه با هدف توسعه گردشگری داخلی و آشنایی شهروندان با اماکن تاریخی، فرهنگی و دیدنی پایتخت برگزار می‌شود. 
 
مدیر کتابخانه شیخ فضل الله نوری در ادامه گفت: کتابخانه شیخ فضل الله نوری در نیمه نخست سال جاری برنامه‌هایی همچون «عصرانه با طعم کتاب»، «گذر اندیشه»، «یک کتاب، چند نگاه» و «طبیب کاغذی» را با هدف ارتقای فرهنگ مطالعه در بین بچه‌ها و استفاده بهینه از اوقات فراغتشان در کتابخانه برگزار کرد.
 
کتابخانه شیخ فضل‌الله نوری با بیش از ۲۱ هزار عضو، در حال حاضر ۲۴ هزار جلد کتاب دارد که بیش از چهار هزار جلد از آن‌ها مخصوص کودکان و نوجوانان است.
 
علاقه‌مندان برای استفاده از امکانات کتابخانه شیخ فضل الله نوری می‌توانند همه روزه به جز روزهای تعطیل به خانه فرهنگ نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، بعد از تقاطع ستاری مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۸۸۷۰۷ تماس بگیرند.
نظر شما