چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۲۷
کد خبر: ۸۴۶۲۶
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
این روزها کتابخانه شیخ مفید علاوه بر ارائه خدمات به علاقمندان با بیش از ۱۴۰۰۰ جلد کتاب، نمایشگاه کتابی را با تخفیف برپا کرده است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتابخانه شیخ مفید با هدف ترویج فرهنگ مطالعه در بین اقشار مختلف جامعه نمایشگاه کتاب با تخفیف ویژه برای علاقه‌مندان برگزار کرده است. کتاب‌های این نمایشگاه در موضوعات عمومی، روان‌شناسی، مذهبی، کودک، داستان و... انتخاب شده است. 

این نمایشگاه با هماهنگی انتشارات گلبرگ در خانه فرهنگ امیرکبیر برپا شده و با تخیف ۲۰ درصد تا ۲۵ آذر هر روز از ساعت ۸ الی ۱۸ میزبان علاقه‌مندان است.

کتابخانه شیخ مفید با بیش از ۱۴۰۰۰ جلد کتاب در موضوعات مختلف دین و معارف اسلامی، فلسفه و روان‌شناسی، تاریخ و علوم سیاسی، ادبیات، حقوق و... پاسخگوی نیازهای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است. 

کتابخانه شیخ مفید خانه فرهنگ امیرکبیر در سنین مختلف عضو فعال می‌پذیرد. این کتابخانه روزهای زوج میزبان خانم‌ها و روزهای فرد مختص آقایان است.

کتابخانه شیخ مفید با هدف تشویق کودکان به مطالعه، به اعضای کوچک خود جایزه نیز اهدا می‌کند.

علاقه‌مندان برای ثبت نام در این کتابخانه می‌توانند همه روزه به جز ایام تعطیل به نشانی شهرک گلستان، بلوار شهید زینعلی (بلوار کاج)، سروستان یازدهم، پلاک ۶ مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۷۲۸۰۱۹ تماس بگیرند.

نظر شما