يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۵
کد خبر: ۸۴۷۴۰
|
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
نمایشگاهی از آثار علی سام خواه با عنوان «طرح، خط و آیینه» تا ۱۰ دی‌ماه در نگارخانه سرو میزبان علاقه‌مندان است.
«طرح، خط و آیینه» در نگارخانه سروبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ نمایشگاه «طرح، خط و آیینه» با حضور عبدالله اسکندری ۲۸ آذر با ۳۵ اثر در نگارخانه سرو افتتاح شده و تا ۱۰ دی ماه آماده بازدید علاقه‌مندان است. 

علی سام خواه گریمور مطرح کشور که کار در فیلم‌های سینمایی و سریال‌هایی همچون امیرکبیر، کیف انگلیسی، کانی مانگا، کمال الملک، اینجا چراغی روشن است، سفر سبز، روز سوم و... را در کارنامه هنری خود دارد، سام خواه  حدود ٣۴ سال است که در رشته‌های طراحی دکوراسیون، خطوط و گرافیک فعالیت دارد.

وی همچنین تا سال ٨۶ گریموری بسیاری از سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی را انجام داده اما از سال ٨۶ به علت جراحی دیگر نتوانست به این حرفه ادامه بدهد و پس از خانه نشینی توانست رشته هنری «طرح، خط و آیینه» را ابداع کند. 

این رشته ظریف و حساس هنری، طراحی، خطاطی و تراش روی آیینه است، که چند نمونه از این آثار در اماکن مذهبی کشور همچون مسجد مقدس جمکران نصب شد. گریمور فیلم سینمایی روز سوم، عمده آثار خود در این رشته هنری جدید را با موضوع دینی و قرآنی معرفی کرد و به جهت علاقه‌ای که به قم و بویژه حرم حضرت معصومه (س) دارند اولین نمایشگاه آثار خود را در قم برپا کرده است. 

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۱۰ دی، از ساعت ۹ تا ۱۹ به نگارخانه سرو واقع در خیابان ولی عصر (عج)، ضلع شمالی بوستان ساعی، کوی ساعی یکم مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۹۹۱۵۴ تماس بگیرند.
نظر شما