شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۰۶
کد خبر: ۸۴۷۶۶
|
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
«نشست ماهانه هنرمندان موسیقی» به یاد استاد معینی کرمانشاهی شاعر و ترانه‌سرای پیشکسوت با حضور هنرمندان و پیشکسوتان موسیقی چهارشنبه ۲ دی ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اجرای گروه سنتی به سرپرستی شعبانی، اجرای دو نوازی سنتور و کمانچه به سرپرستی غزاله تهرانی (بیات اصفهان)، گروه موسیقی دستگاهی پاد به سرپرستی مسعود پاد و خوانندگی سهراب سپهری (بیات اصفهان)، گروه موسیقی سنتی باشگاه موسیقی فرهنگسرای ارسباران به سرپرستی وحید افتخار حسینی، دو نوازی ویلن و پیانو محمدامین سیف و دانیال مشایخی (اثری از استاد همایون خرم)، گروه‌نوازی سنتی به سرپرستی آرش ابوالفتحی (افشاری)، سه‌نوازی کمانچه، تنبور و تمبک اجراهای این نشست در اولین ماه زمستان است.
 
تبریک به متولدان ماه آذر و معرفی آلبوم‌ها و کتاب‌های جدید منتشر شده در زمینه موسیقی از دیگر برنامه‌های نشست ماهانه موسیقی است. 
  
«نشست ماهانه هنرمندان موسیقی» شنبه‌های سوم هر ماه با حضور هنرمندان و پیشکسوتان موسیقی با برنامه‌های متنوع در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. 
 
علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالا‌تر از پل سید خندان، خیابان جلفا مراجعه کنند یا با شماره‌های۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.
نظر شما