سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۵۷
کد خبر: ۸۴۷۷۰
|
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
فیلم سینمایی «کتاب قانون» به کارگردانی مازیار میری در سینما خانواده هفت چنار به نمایش درمی‌آید.
«کتاب قانون» در سینما خانواده هفت چنار به نمایش درمی‌آیدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ «کتاب قانون» فیلمی به کارگردانی مازیار میری و نویسندگی محمد رحمانیان، چهارشنبه این هفته در سینما خانواده هفت چنار نمایش داده می‌شود. 
 
«کتاب قانون»، محصول ۱۳۸۷ است و به یک موضوع اجتماعی و مذهبی می‌پردازد که در آن یک زن تازه مسلمان شاهد تناقض رفتاری مسلمانان ایرانی با اصول دین اسلام است. 

پرویز پرستویی و دارین حمسه در نقش‌های اصلی این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند و ماجرای فیلم از این قرار است که مهندس رحمان توانا، کارمند دولت در قالب مأموریت به خارج از کشور می‌رود و عاشق یک دختر مسیحی می‌شود. دختر مسیحی به دین اسلام روی می‌آورد و به همراه رحمان به ایران می‌آید. او که دین اسلام را با اختیار خود و آگاهی از احکام آن پذیرفته با مسلمانان شناسنامه‌ای که در رفتار و گفتارشان احکام را زیر پا می‌گذارند به مشکل بر می‌خورد که به اختلافاتی میان او، همسرش و خانواده همسرش ختم می‌شود و در ‌‌نهایت تصمیم می‌گیرد از رحمان جدا شود و ایران را ترک کند. 
 
فیلم سینمایی «کتاب قانون»، چهارشنبه ۲ دی ماه ساعت ۱۶ در سینما خانواده هفت چنار به نمایش درمی‌آید و علاقه‌مندان به دیدن این فیلم می‌توانند به فرهنگسرای عطار به نشانی میدان بریانک، خیابان دعوتی، خیابان امیرقلی مراجعه کنند.
نظر شما