يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۶
کد خبر: ۸۴۷۷۳
|
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
رئیس مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری اعلام کرد:
افتتاحیه اولین دوره تربیت مربی خلاقیت در ۲۴ آذرماه با حضور ۱۲۰ نفر از مربیان و مدرسان مناطق ۲۲ گانه سازمان فرهنگی هنری در خانه فرهنگ فدک برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، افتتاحیه این دوره با حضور رئیس مرکز آموزش و رئیس مرکز جهانی خلاقیت، مدیر عامل شرکت سایبان مهر و جمعی از مربیان و مدرسان برگزار شد که در ابتدای این همایش، پس از انجام آزمون خلاقیت و ارزشیابی مهارت‌های فردی، ارتباطی و دانش مدرسان، مربیان بر‌تر در دو گروه آموزشی ثبت نام شدند. 
  
در ادامه این برنامه نوید خدادادی، مدیر عامل شرکت سایبان مهر که در برگزاری این دوره با مرکز آموزش سازمان همکاری خواهد داشت ضمن تاکید بر ضرورت پرورش مربیان خلاق، پیرامون سرفصل‌های این دوره افزود: در این دوره سعی خواهیم کرد مربیان را با محورهای اصول و مبانی خلاقیت، برنامه‌ریزی آموزشی خلاقیت، موانع خلاقیت و روش‌های برطرف کردن آن، هوش‌های چندگانه و خلاقیت، تاریخچه خلاقیت در ایران، مربی خلاقیت و شخصیت خلاق، یادگیری و یاددهی خلاق، روان‌شناسی خلاقیت، بازی و پرورش خلاقیت کودکانه، خانواده و تربیت خلاق بیشتر آشنا کنیم. 
 
دکتر عبدالرضا کردی رئیس مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در بخش دیگری از این همایش افزود: کار اصلی مربیان تغییر، توسعه، تکامل و توانمندسازی ذهن است. وی با اشاره به اهم ویژگی‌های مربی خلاق برخی از آن‌ها را اینگونه برشمرد: مربی خلاق سازنده اندیشه است و باعث آفرینش کلمه می‌شود و برای خلق آن باید تجسم خلاق داشته باشد. 
   
رئیس مرکز آموزش درباره زمان شروع اولین دوره تربیت مربی خلاقیت اظهار داشت: با توجه به دهه مبارک فجر که آغاز بهار انقلاب و نوآوری اندیشه‌های اسلامی جوانان این مرز و بوم است، تصمیم بر آن شد تا دوره آموزش خلاقیت در این روزها آغاز شود. 
  
محمدحسین صداقت فرد، رئیس اداره امور مربیان مرکز آموزش در این باره بیان کرد: دوره تربیت مربی خلاقیت در ۳۶ واحد آموزشی در مدت ۳ ترم از بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد. استادان این دوره دکتر ندا دیلمی، حجت‌الاسلام مرتضی کوهی، دکتر امیرحسین جعفری خواهند بود. 
  
دوره آموزشی تربیت مربی خلاقیت با همکاری مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مرکز جهانی خلاقیت و موسسه سایبان مهر با هدف افزایش مهارت‌های خلاقانه مربیان برگزار می‌شود که در پایان به شرکت کنندگان گواهینامه آموزشی معتبر اعطا خواهد شد. 
   
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۹۰۹۵۱۴ تماس بگیرید یا به نشانی اینترنتی amoozesh.farhangsara.ir مراجعه کنید.
نظر شما