يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۳۷
کد خبر: ۸۴۷۷۷
|
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
انیمیشن «شش اَبَرقهرمان» محصول سال ۲۰۱۴ جمعه ۴ دی در پردیس سینما گالری ملت به نمایش درآمده و به صورت زنده و هم‌زمان دوبله می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ انیمیشن «شش اَبَرقهرمان» یا «Big Hero 6» یک پویانمایی رایانه‌ای سه بعدی در سبک موزیکال، علمی - تخیلی و فانتزی به کارگردانی کریس ویلیامز است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. این انیمیشن توسط استودیوهای والت دیزنی پیکچرز تولید شده است. 
 
داستان فیلم در شهری در آینده به نام سان‌فرانسوکیو -ترکیبی از فرهنگ و جغرافیا و معماری دنیای شرق و غرب- اتفاق می‌افتد. قهرمان داستان، نوجوانی به نام هیرو هامادا، اعجوبه دانش رباتیک است که روزی به همراه برادر بزرگترش، تاداشی، به کالج می‌رود و آنجا عاشق چیزی که در آزمایشگاه می‌بیند می‌شود. او برای این‌که ثابت کند که لیاقت ورود به دانشگاه را دارد باید یک اختراع خیلی بزرگ کند.
  
این انیمیشن تحسین شده که در هشتاد و هفتمین دوره جوایز اسکار جایزه بهترین پویانمایی بلند سال را از آن خود کرد و همچنین در ۶۸مین دوره جوایز بفتا و نیز در هفتاد و دومین مراسم گلدن گلوب نامزد دریافت بهترین پویانمایی بود؛ روز جمعه ۴ دی ساعت ۱۷ باحضور گروه دوبلاژ «انجمن گویندگان جوان» یا «گلوری» با دوبله هم‌زمان به نمایش در می‌آید. 
  
علاقه‌مندان برای خرید بلیت می‌توانند به نشانی پردیس ملت www.cinema-mellat.com مراجعه کنند.
نظر شما