دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۴۶
کد خبر: ۸۴۸۰۸
|
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
همزمان با میلاد پیامبر رحمت(ص) در فرهنگسرای خاتم برگزار می‌شود:
در آستانه میلاد مبارک حضرت محمد (ص) و درگرامیداشت مقام و منزلت والای پیامبر گرامی اسلام و هفته وحدت، ویژه‌برنامه «عطر احمدی» و برگزاری همایش تصویرگری از سوی فرهنگسرای خاتم (ص) برگزار می‌شود.
ویژه برنامه «عطر احمدی» و کارگاه هنری «نگاره رحمت»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سخنرانی حجت الاسلام مجید سینایی در خصوص سبک زندگی از دیدگاه پیامبر (ص)، اجرای گروه موسیقی آوای یار به سرپرستی احمد جمعی و برگزاری همایش هنری «نگاره رحمت» از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت میلاد حضرت رسول برگزار خواهد شد. 
 
مراسم «عطر احمدی» روز یکشنبه ششم دی ماه جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن آمفی تئا‌تر خاتم (ص) میزبان شهروندان است. 
  
در این روز همایش هنری «نگاره رحمت» با حضور هنرمندان تصویر‌گری برگزار می‌شود. این کارگاه هنری با موضوع تصویر‌گری تجلی اسماء، القاب و صفات پیامبر اسلام و همچنین وقایع و اتفاقات تاریخی دوران ایشان همچون معراج پیامبر، فتوحات ایشان، معجزات و ارتباط ایشان با فرشتگان الهی و... از ساعت ۹ تا ۱۱ یک‌شنبه ششم دی در کانون قرآن شهید مختار سلیمانی میزبان استادان و هنرمندان خواهد بود.
  
بعد از برگزاری همایش تصویرگری «نگاره رحمت» از ده‌ها اثر هنرمندان این همایش نمایشگاهی با همین عنوان در نگار گذر دائمی خاتم(ص) برگزار خواهد شد و از هنر مندانی که در این همایش شرکت داشته‌اند تقدیر و هدایایی تقدیم خواهد شد. 
  
ویژه‌برنامه «عطر احمدی» و کارگاه هنری «نگاره رحمت» با مشارکت مشارکت آموزش وپرورش منطقه ۱۸ در فرهنگسرای خاتم (ص) به نشانی شهرک ولیعصر (عج)، انتهای خیابان حیدری جنوبی، خیابان پژاند، بوستان لواسانی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۶۶۲۰۷۰۶۸ تماس بگیرند.
نظر شما