دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۱
کد خبر: ۸۴۸۳۸
|
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
هوشنگ مرادی کرمانی، مصطفی رحماندوست، میکائیل شهرستانی، احسان کرمی و بهاره رهنما:
هوشنگ مرادی کرمانی، مصطفی رحماندوست، میکائیل شهرستانی، احسان کرمی و بهاره رهنما، مرحله نهایی دومین جشنواره تولید کتاب‌های صوتی کودکان و نوجوانان را داوری می‌کنند.
داوران جشنواره تولید کتاب‌های صوتی کودکان و نوجوانان معرفی شدندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ داوری دومین جشنواره تولید کتاب‌های صوتی برای کودکان و نوجوانان در سه مرحله انجام می‌شود. در مرحله نخست، تمام فایل‌های ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، توسط کار‌شناسان، مورد بررسی قرار می‌گیرند و برخی از این فایل‌ها به مرحله دوم داوری راه پیدا می‌کنند. 

فایل‌های ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، در دومین مرحله از داوری، توسط کار‌شناسان حوزه کتاب‌های صوتی بررسی می‌شوند و فایل‌هایی که بیشترین امتیاز را کسب می‌کنند در اختیار داوران بخش نهایی قرار می‌گیرند تا نفرات بر‌تر، انتخاب و معرفی شوند. 

هوشنگ مرادی کرمانی، مصطفی رحماندوست، میکائیل شهرستانی، احسان کرمی و بهاره رهنما، داوری مرحله نهایی دومین جشنواره تولید کتاب‌های صوتی کودکان و نوجوانان (نابینا) را بر عهده گرفته‌اند و تمام فایل‌های ارسال شده به این دبیرخانه، پس از گذراندن مراحل قانونی، در اختیار کودکان و نوجوانان و به‌ویژه نابینایان قرار می‌گیرند. 

معرفی کتاب‌های مناسب گروه کودک و نوجوان، گردآوری قصه‌ها، افسانه‌ها و گویش‌های محلی، ترویج فرهنگ کتابخوانی و همچنین نوع‌دوستی و راه‌اندازی کتابخانه صوتی برای نابینایان در منطقه ۱۰ از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است. 

دومین جشنواره تولید کتاب‌های صوتی کودکان و نوجوانان به همت کتابخانه فرهنگسرای عطار نیشابوری از اسفندماه گذشته کار خود را آغاز کرده و زمان و مکان دقیق مراسم اختتامیه هم از طریق سایت جشنواره اعلام می‌شود.
نظر شما