شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۸
کد خبر: ۸۴۸۶۴
|
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
عصر پنجشنبه و صبح جمعه در فرهنگسرای رضوان ببینید
فیلم سینمایی عاشق‌ها ایستاده می‌میرند اولین اثرسینمایی شهرام مسلخی؛ این هفته و هفته آینده عصر پنجشنبه و صبح جمعه در فرهنگسرای رضوان اکران عمومی دارد.
نمایش فیلم سینمایی «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» نخستین اثر شهرام مسلخیبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» فیلمی با رویکرد دفاع مقدس و ترکیبی از بازیگرانی حرفه‌ای و بومی است که در یک لوکیشن نوستالژیک قصه آدم‌هایش را روایت می‌کند و از جمله فیلم‌هایی است که توانست به بخش «نگاه نو» سی و دومین جشنواره فیلم فجر راه یابد. 

این فیلم با هنرمندی لعیا زنگنه، پوریا پورسرخ، سروش صحت و شوان عطوف روایتگر زندگی رضا رزمنده‌ای است  که اکنون به عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت است. او یکروز حین کار متوجه گزارش تلویزیونی که در حال پخش است می‌شود و در این گزارش همرزم کرد و ناجی خود در دوران دفاع مقدس را می‌بیند و برای دیدن همرزم خود و پاسخ به مسائلی که سال‌ها از اطرافیانش پنهان کرده، عازم کردستان عراق می‌شود و... 

علاقه‌مندان و زائران برای تماشای این فیلم می‌توانند عصر روزهای پنجشنبه ۱۰و ۱۷ دی از ساعت ۱۴تا ۱۶ و روزهای جمعه ۱۱و ۱۸ دی از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح به فرهنگسرای رضوان واقع در بهشت زهرا (س)، ورودی گلزار شهدا، مقابل جایگاه جلوس امام خمینی (ره) مراجعه کنند.
نظر شما