شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۲۳
کد خبر: ۸۴۸۶۵
|
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱
در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران:
نشست هم اندیشی اعضای باشگاه نخبگان فرهنگی هنری ۸ صبح دوشنبه هفتم دی ماه در سالن کنفرانس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ باشگاه نخبگان فرهنگی هنری با توجه به اهمیت و نقش نخبگان در ارتقای سطح فرهنگی جامعه، فراهم کردن ابزار تکامل و معاشرت منطقی و سامان یافته، ایجاد زمینه های هم فکری و هم اندیشی بین نخبگان، معرفی دستاوردهای نخبگان، بررسی اندیشه های ناب و عملیاتی کردن آنها، آموزش همگانی برای مشارکت در تصمیم گیری های جمعی در سطح محلات، ظرفیت سازی و نهاد سازی در سازمان ها و مراکز ذی ربط از طریق همکاری بین بخشی و بهره مندی از مشارکت های مردمی، باشگاه نخبگان فرهنگی و هنری با تدبیر محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تاسیس می شود.

قرار است در مرحله اول، تعداد ۱۴ کانون، ذیل این باشگاه تشکیل شود و فعالیت کند. هر یک از کانون ها یک برنامه در هر ماه برگزار می کند که در مجموع سالانه ۱۲ برنامه از سوی هر یک از کانون ها اجرا خواهد شد. تا کنون هشت کانون بب نام‌های کانون‌های نوگلان حسینی، بچه‌های محراب، قلم اولی‌ها، کتابداران، بچه‌های محراب، کانون قرآنی سراج، کانون تولید محصولات فرهنگی، کانون مدرسی مربیان نخبه فرهنگی و کانون نمایش‌های آیینی  اعضای باشگاه نخبگان فرهنگی هنری را تشکیل داده‌اند.

نشست هم‌اندیشی اعضای این باشگاه ساعت هشت صبح فردا با حضور حجت الاسلام حسن ناصری پور سرپرست معاونت فرهنگی سازمان و روسا، دبیران  اعضای هر کدام از کانون‎‌ها در سالن اجتماعات طبقه سیزدهم ستاد سازمان برگزار می‌شود و هفته آینده افتتاح رسمی این باشگاه در سالن فرهنگسرای خاوران صورت خواهد گرفت.
نظر شما