دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۱
کد خبر: ۸۴۸۹۴
|
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
به مناسبت هفته وحدت در فرهنگسرای امام(ره) برگزار می‌شود:
به مناسبت گرامیداشت سالروز میلاد حضرت محمّد(ص) و امام صادق(ع) نمایشگاه نقاشی خط با عنوان «میراث ملکوتیان» مزیّن به نام ائمه اطهار در نگارگذر فرهنگسرای امام (ره) برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با سالروز میلاد خجسته حضرت محمّد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) در هفته وحدت، نگارگذر فرهنگسرای امام (ره) از تاریخ ۵ دی ماه نمایشگاه نقاشی خطی را با عنوان «میراث ملکوتیان» برگزار کرده است.
 
این نمایشگاه از پنجم دی تا هفدهم دی ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۹ به مدت دو هفته با به نمایش گذاشتن آثار امیر نجم و استاد نادر عنصری پذیرای علاقه‌مندان به هنر اصیل ایرانی «خوشنویسی» است.

امیر نجم متولد سال ۱۳۶۰ کار‌شناس ارشد رشته زبان و ادبیات فارسی دارای مدرک خوشنویسی از انجمن خوشنویسان ایران است. همچنین ایشان از سال ۱۳۸۵ با ذوق هنری و استعداد خود توانسته است با برپایی نمایشگاه‌های مختلف آثار خود را برای علاقه‌مندان به نمایش بگذارد.
 
استاد نادر عنصری متولد ۱۳۳۵ فعالیت حرفه‌ای خوشنویسی خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرده است و آثار زیبایی در زمینه نستعلیق، نستعلیق شکسته، نقاشی خط، نسخ، ثلث به سه زبان فارسی، عربی و ترکی استانبولی دارد. از میان نمایشگاه‌های وی، می‌توان به برگزاری نمایشگاه انفرادی او در خرداد ۱۳۹۵ و همچنین برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی اشاره کرد.
نظر شما