دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۳۷
کد خبر: ۸۴۹۴۰
|
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
با حضور فرزانه کرم‌پور و محمدرضا گودرزی برگزار می‌شود؛
نشست نقد و بررسی رمان «نامه‌ای به خورشید» با حضور حمید حیاتی نویسنده کتاب در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست نقد و بررسی رمان «نامه‌ای به خورشید» با حضور حمید حیاتی، نویسنده کتاب و هم‌چنین منتقدان فرزانه کرم‌پور و محمدرضا گودرزی روز سه شنبه ۱۵ دی در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت کردن یا به امانت بردن این کتاب به کتابخانه گلستان مراجعه کنند.

رمان «نامه‌ای به خورشید» نوشته حمید حیاتی از سوی نشر آموت منتشر شده است. داستان این رمان بدین شرح است که پیکی از سوی خورشید برای چاره‌جویی درباره‌ فاجعه‌ای که احتمال وقوع آن بسیار است نزد آقابزرگ که شخصیت سیاسی به‌شمار می‌آید، فرستاده می‌شود. آقابزرگ به‌سبب نفوذ بسیاری که میان مردم دارد می‌تواند دست‌خط بدهد و مشکل را حل کند. اما عده‌ای موانع بسیاری به‌وجود می‌آورند تا شاید بتوانند از رسیدن نامه جلوگیری کنند که... 

حمید حیاتی، پژوهشگر و نویسنده‌، در سال ۱۳۴۵ در همدان متولد شد. وی از سال ۸۶ همکاری خود را با بخش اندیشه‌ مجله‌ ‌گلستانه و مجله‌ هنر و موسیقی آغاز کرد و مقالاتی را نوشت. حیاتی در سال ۱۳۹۱ کتاب «بر فراز عبث‌ناکی زندگی» شامل مجموعه‌ قطعات فلسفی و روانکاوی را منتشر کرد. همچنین در سال ۱۳۹۲ کتاب دیگری از وی با عنوان «میشل‌فوکو؛ پیدایش عقل کیفری» در زمینه‌ فلسفه‌ فوکو از سوی انتشارات نصیرا منتشر شد. 

نشست نقد و بررسی «نامه‌ای به خورشید» روز سه‌شنبه ۱۵ دی ساعت ۱۷ در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند.
نظر شما