يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۶
کد خبر: ۸۴۹۴۸
|
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
اجرای نمایش خلاق و آموزش مفاهیم زندگی و ارتقای فرهنگ مطالعه از جمله اهداف برنامه قصه‌گویی و کتابخوانی «زیر گنبد کبود» است که کتابخانه فردوس با محوریت نقش‌آفرینی کودکان به عنوان قهرمانان داستان برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «زیر گنبد کبود» برنامه مطالعه گروهی کتاب و اجرای نمایش خلاق است که با هدف ارتقای فرهنگ مطالعه، تقویت مهارت‌های گفتاری، قدرت فهم و بیان در کودکان، پرورش خلاقیت، آموزش زبان و افزایش گنجینه واژگان کودکان برگزار می‌شود. 
 
در جریان برگزاری این برنامه پری رضوی، از نویسندگان کشورمان با خوانش قصه موفرفری از کتاب «قرمزی» نوشته لاله جعفری، موضوع همدلی و همیاری را با زبانی ساده و در قالب نمایش به کودکان آموزش می‌دهد. 
  
کتاب «قرمزی» نوشته لاله جعفری شامل هفت قصه کوتاه برای کودکان پیش‌دبستانی شامل قند سفید و قاشق چای‌خوری، دل سی‌دی و آقا گربه، قرمزی، غورومب ‌غوم، خیابان بوق بوقی، صورتی و موفرفری است. 
  
علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند فردا یکشنبه ۱۳ دی‌ماه ساعت ۹ به کتابخانه فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس بگیرند.
 
نظر شما