چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۳
کد خبر: ۸۴۹۶۶
|
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
کتاب نویسنده مددکار رونمایی می‌شود
«ترک تدریجی یک دنیا» عنوان کتابی است که با هدف آشنایی شهروندان با کتاب‌های مفید در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در خانه فرهنگ امیرکبیر رونمایی می‌شود.
«ترک تدریجی یک دنیا» در خانه فرهنگ امیرکبیربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ ویژه‌برنامه «اندیشه و قلم» خانه فرهنگ امیرکبیر در برنامه این هفته خود ضمن رونمایی از کتاب «ترک تدریجی یک دنیا» از نویسنده این کتاب و شماری از نویسندگان کتاب‌های مفید در حوزه آسیب‌های اجتماعی تجلیل خواهد شد. 
 
کتاب «ترک تدریجی یک دنیا» تالیف محمد قاسمی فاخر نویسنده و مددکار اجتماعی است. وی علاوه بر نویسندگی سال‌ها در زمینه اعتیاد و اختلالات روانی معتادین پژوهش و در این زمینه کارگاه‌هایی نیز برگزار کرده است. محور موضوعی کتاب «ترک تدریجی یک دنیا» برپایه اعتیاد، اختلالات روانی آن، مشکلات معتادین در اجتماع، اختلالات شخصیتی فرد معتاد و معرفی انواع مخدر‌ها و آسیب‌های آن است. 
 
مریم جداح نویسنده کتاب «من یک معلمم»، میترا زارع نویسنده کتاب «زندگی را بنویسیم»، خدیجه رضایی نویسنده کتاب «سرمایه اجتماعی»، نرجس معتمدی نویسنده کتاب «سه قفل»، ابراهیم نوریان نویسنده کتاب «پاک»، جمشادخاکپور نویسنده کتاب «۵ قلوهای خیالاتی» که جملگی نویسنده کتاب‌هایی ارزشمند در حوزه آسیب‌های اجتماعی هستند نیز در این مراسم مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
  
ویژه‌برنامه «اندیشه و قلم» با مشارکت انتشارات نظری، روز دوشنبه ۱۴ دی ماه ساعت ۱۵ در خانه فرهنگ امیر کبیر به نشانی شهرک گلستان، خیابان امیرکبیر، خیابان کاج، سروستان ۱۱ پلاک ۶، کتابخانه شیخ مفید میزبان علاقه‌مندان است.
نظر شما