دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۳۰
کد خبر: ۸۴۹۸۶
|
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲
نگارخانه پردیسان فرهنگسرای فردوس مجموعه‌ای دیدنی از آثار نقاشی کودکان را در قالب نمایشگاهی با عنوان «نقاشان کوچک» به نمایش گذاشته است.
نقاشان کوچک به فرهنگ‌سرای فردوس آمدندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه نقاشان کوچک دربرگیرنده آثار پرنیا نیرومندپور، امیرپاشا رحیم‌زاده، آرمیتا ملاحسینی، توکا باقری‌نیکو، گلنار مرادی، نیکا مولایی، ریحانه باقری، سارینا نبی‌زمان، کیانا خماریان، سید سینا حسینی و آرشام خویی از هنرجویان کارگاه هنری مدادرنگی به سرپرستی سمیه مرادی است. 
 
 هدف از برگزاری این نمایشگاه آموزش چگونگی استفاده از رنگ و نقاشی در کنارهم برای تقویت قدرت تخیل، تفکر انتزاعی و خلاقیت کودکان است که ضمن رشد فکری موجبات تقویت هوش هیجانی-حرکتی می‌تواند موجب افزایش مهارت‌های زندگی در کودکان شود. 
 
همچنین پنج‌شنبه ۱۷ دی‌ماه ساعت ۱۰ کارگاه هنری با حضور نقاشان کوچک مدادرنگی در زمینه‌های نقاشی، طراحی و تصویرسازی برگزار می‌شود. 
 
علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه آثار این هنرمندان کوچک می‌توانند تا ۲۳ دی‌ماه ساعت ۹ تا ۱۷ به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۰۰۲۰۳ تماس بگیرند.
نظر شما