سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۶
کد خبر: ۸۴۹۹۹
|
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
در مراسم اختتامیه نمایشگاه گروهی پوستر اخلاق و مهرورزی که به مناسیت میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) از ۵ دی در فرهنگسرای اندیشه برپا بود، از هنرمندان صاحب اثر در این نمایشگاه تقدیر شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این مراسم که جمعی از هنرمندان حضور داشتند، جلال عطارزاده، مسئول برپایی این نمایشگاه ضمن تقدیر و تشکر از هنرمندانی که به مناسبت ۱۷ ربیع الاول برای این نمایشگاه آثار ارسال کردند، این نمایشگاه را بهانه‌ای جذاب برای گسترش فرهنگ مهربانی در جامعه امروز خواند و گفت: با چنین حرکت‌های فرهنگی می‌توان در مقابل موج‌روزافزون اسلام هراسی و شیعه هراسی، چهره راستین اسلام و تشیع را معرفی کرد. 

وی از هنرمندان حاضر در این نمایشگاه و سایر هنرمندان دعوت کرد تا از هم اکنون برای سومین نمایشگاه گروهی «اخلاق و مهرورزی» ایده‌پردازی کنند. 

تقدیر از هنرمندان نمایشگاه گروهی «اخلاق و مهرورزی» با مهر کربلا

مدیر انتشارات عزیزستان و مدرس دانشگاه در ادامه از نمایش مجدد آثار در مناسبت‌های مختلف و در نگارخانه‌ها و اماکن عمومی سطح شهر تهران خبر داد. 
 
سپس رویایی و طاهری با تقدیر از فکر خلاق و ایده‌های نو هنرمندان دانشجو، آثار این نمایشگاه را گامی رو به جلو در حوزه گرافیک خواندند. 
 
در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و جوایز ویژه از شرکت‌کنندگان دو دوره این نمایشگاه و بهارک نوروزی مدیر نگارخانه اندیشه تقدیر شد، همچنین به نشانه تبرک به هر یک از هنرمندان صاحب اثر مهر کربلا اهدا شد.
نظر شما