يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۵
کد خبر: ۸۵۰۲۰
|
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳
همزمان با برگزاری نماز جمعه غرب تهران (کن و حومه)، از حنانه خلفی نابغه قرآنی ۸ ساله کشور و خانواده وی تجلیل و صدای آسمانی این کودک حافظ کل قرآن در غرب پایتخت طنین انداز می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای تهران و مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲، در آیین نماز جمعه این هفته غرب تهران (کن و حومه) حنانه خلفی و خانواده‌اش با لوح تقدیر و هدایایی تقدیر خواهند شد. 
 
حنانه خلفی ازسوی حجت الاسلام و المسلمین دکتر یحیی صالح‌نیا، امام جمعه کن و حومه و هم‌چنین خانواده او از سوی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ تجلیل خواهند شد. 
 
حنانه خلفی نابغه قرآنی کشور است که سال گذشته رتبه اول حفظ در سی و هفتمین مسابقات سراسری قرآن کریم را کسب کرده است. صوت زیبای او باعث شده تا برای اولین بار در کشور تلاوت کل قرآن او ضبط و توزیع شود. 
 
او حافظ کل قرآن کریم است و مقام‌های بسیاری را کسب کرده که مهم‌ترین آن‌ها، ‌ نفر اول حفظ قرآن در سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بوده است. 
 
حنانه خلفی با رهبر انقلاب نیز دیداری داشته و به ایشان قول داده است تا به‌زودی ترجمه کل قرآن را یاد بگیرد. او اکنون به ترجمه هفت جزء قرآن مسلط شده است. مادر حنانه درباره توزیع و انتشار فایل‌های صوتی حنانه از رهبر انقلاب کسب اجازه می‌کند که ایشان نیز موافقت می‌کنند. حالا قرار است تا برای اولین بار در کشور، تلاوت کل قرآن توسط یک دختر ایرانی ضبط و توزیع شود. 
 
مراسم تقدیر از حنانه خلفی و خانواده‌اش روز جمعه ۱۸ دی در محل برگزاری نماز جمعه غرب تهران کن و حومه به امامت حجت الاسلام و المسلمین دکتر یحیی صالح‌نیا برگزار خواهد شد.
نظر شما