يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۰
کد خبر: ۸۵۰۷۳
|
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
«خانواده پایدار»، عنوان سلسله نشست‌هایی است که در مراکز فرهنگی منطقه ۱۰ برگزار می‌شود و به رفع مشکلات خانوادگی و ارتباط بیشتر اعضای خانواده با یکدیگر می‌پردازد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ نزدیک به یک سال است که سلسه نشست‌هایی با عنوان «خانواده پویا» و«مهارت‌های زندگی» در فرهنگسرای عطار و دیگر مراکز فرهنگی این منطقه ۱۰  شکل گرفته و «خانواده پایدار» عنوان کلی این برنامه‌ها و جلسات است.

هدف از برگزاری این جلسات، برقراری آرامش در خانواده‌های ایرانی و کمک به حفظ و تحکیم نهاد خانواده است. رسیدن به آرامش، ارتباط موثر با خود و دیگران، هدف‌سازی و هدف‌گذاری در زندگی و برداشتن موانع از جمله اهدافی است که در این جلسات دنبال می‌شود.

با توجه به استقبال گسترده‌ای که از این جلسات شده، این برنامه‌ها نه تنها در فرهنگسرای عطار که در دیگر مراکز فرهنگی منطقه هم، در روزها و ساعات مختلف برگزار می‌شود. 

این سلسله نشست ها در مجتمع فرهنگی هنری اعتماد یکشنبه ها ساعت ۱۰ صبح،خانه فرهنگ حرا و شهروندان، یک‌شنبه‌ها صبح و خانه فرهنگ توحید و فرهنگسرای عطار، سه‌شنبه‌ها ساعت ۱۰ صبح با حضور کارشناسان مختلف روان‌شناسی به برگزاری این نشست‌ها می‌پردازند.
نظر شما