دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۱۹
کد خبر: ۸۵۲۳۰
|
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
دومین نمایشگاه سالانه انجمن آبرنگ با حضور هنرمندانی از کشورهای ایران، افغانستان، ترکیه در فرهنگسرای خاوران در حال برگزاری است.
دومین نمایشگاه سالانه انجمن آبرنگ افغانستان در فرهنگسرای خاورانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دومین نمایشگاه سالانه انجمن آبرنگ حاوی ۵۰ اثر در ابعاد متفاوت و بیشتر این آثار با موضوعات آزاد به ویژه آداب و رسوم کشور افغانستان است که در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است. 

در این نمایشگاه کیهان حمیدی، نقشبند حیدری و ضیا فروغ از افغانستان، ساناز حکیمی از سمنان، حدیثه رضایی و عاقله بلاغی از قم، زهرا خاوری، زهرا اکبری و زهرا ضامنی از تهران، عاطفه حسین‌زاده از ترکیه و محسن صالحی از سوئد آثار خود را به نمایش درآوردند. 

انجمن آبرنگ به منظور اشاعه فرهنگ اصیل افغانستان و ایجاد تبادل تجربیات مشترک هنرمندان به یکدیگر در سفارت کبری افغانستان در ایران تأسیس شده است. 

این انجمن پس از رایزنی‌ها با جامعه جهانی آبرنگ موفق شد که نمایندگی و عضویت این انجمن را که بعد از سازمان ملل متحد بزرگ‌ترین انجمن بین‌المللی است را به انحصار خویش در آورد. 

علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۰دی ماه برای مشاهده آثار همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت ٩ تا ١٨ به نگارخانه فرهنگسرای خاوران به نشانی میدان خراسان، خیابان خاوران، فرهنگسرای خاوران مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۰۱۵۴۲۳بگیرند.
مطالب مرتبط
نظر شما