يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۲۷
کد خبر: ۸۵۳۰۰
|
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳
با حضور داود گنجه‌ای، شهرام ناظری، علی اکبر شکارچی، هادی منتظری و هوشنگ کامکار؛
آلبوم کهن کمان به آهنگسازی و تک نوازی شروین مهاجر با حضور داود گنجه‌ای، شهرام ناظری، علی اکبر شکارچی، هوشنگ کامکار، هادی منتظری، حسام الدین سراج، محمد رئوف قنبری، وارطان ساهاکیان، شهرام صارمی، سهراب‌پور ناظری، حامد فکوری، احسان ذبیحی‌فر، کیوان فرزین، حمیدرضا نوربخش جمعه دوم بهمن در فرهنگسرای ارسباران رونمایی شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کاوه کاتب نماینده نشر موسیقی آوای باربد درباره روند تولید این آلبوم توضیحاتی داد و سخت کوشی و تلاش مستمر شروین مهاجر از زمان کودکی و دوران مدرسه را مثال زدنی عنوان کرد. 
 
در ادامه سهراب‌پور ناظری، نوازنده کمانچه و آهنگساز آلبوم «چرا رفتی» دوست و هم کلاسی قدیم شروین مهاجر درباره خصوصیات نوازندگی و آهنگسازی مهاجر در آلبوم کهن کمان صحبت کرد. 
 
شروین مهاجر از شاگردان اردشیر کامکار بوده است و به علت اینکه اردشیر کامکار در این جلسه حضور نداشت، متنی را ارسال کرد که توسط شهرام صارمی قرائت شد. اردشیر کامکار در این متن به شروین مهاجر برای تولید این آلبوم تبریک گفته و برای او آرزوی موفقیت کرد. 
  
سپس استاد شهرام ناظری به سخنرانی پرداخت و گفت: روند حرکتی و هنری شروین مهاجر از نظر اخلاقی و تعهد به ساز و هنر قابل تحسین است. 
وی افزود: وی شاگرد استاد کامکار است. هنرمندی که تعهدش به اخلاق زبانزد در عالم موسیقی است. شروین مهاجر از نوجوانی در کنسرت‌ها و گروه‌های اینجانب همکاری داشته است و کنسرت‌های زیادی را با هم برگزار کرده‌ایم. از این رو شروین را همچون فرزند خود می‌دانم و برای تولید این آلبوم نیز به او تبریک می‌گویم. 
   
در خلال برنامه نیز قطعاتی از آلبوم کهن کمان برای حاضران پخش شد. در پایان شروین مهاجر ضمن تشکر از استادان و هنرمندان حاضر در سالن و تشکر از استاد اردشیر کامکار در باره آلبوم توضیحاتی را ارائه کرد.
نظر شما