يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۷
کد خبر: ۸۵۳۲۴
|
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲
در هجدهمین نشست «چهارشنبه‌های هنر»؛
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ضمن بازدید از آتلیه استاد جواد بختیاری پیرامون همکاری‌های این سازمان و انجمن خوشنویسان با این استاد نام‌دار گفت‌وگو کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ امیر عبدالحسینی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در خصوص هجدهمین نشست چهارشنبه‌های هنر این سازمان گفت: در ادامه این نشست‌ها که اختصاص به دیدار و گفت‌وگو رئیس سازمان فرهنگی هنری با هنرمندان دارد؛ دکتر محمود صلاحی از آتلیه استاد جواد بختیاری یکی از هنرمندان سرآمد خوشنویسی و رئیس شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران بازدید کرد. 
 
وی درباره جزئیات این نشست گفت: در این دیدار رئیس سازمان فرهنگی هنری از آثار استاد بختیاری که طی‌سال‌ها فعالیت هنری خلق شدند شامل برگزیده‌ای از خط‌های کلاسیک و آثار جدید و تکنیک‌های نقش برجسته بازدید کرد.
 
هجدهمین نشست «چهارشنبه‌های هنر» در گالری استاد بختیاری
 
 معاون هنری سازمان فرهنگی هنری اضافه کرد: دو دیدار دیگر نیز در آتلیه استاد بختیاری برپا شد و استادان لوریس چکناواریان و حسین محجوبی ضمن بازدید از آثار استاد بختیاری به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوع‌های متنوع هنری امروز تهران پرداختند؛ یکی از ویژگی‌های دیدار‌های رئیس سازمان فرهنگی هنری در «چهارشنبه‌های هنر» حضور و دید و بازدید هنرمندان رشته‌های مختلف در محل سازمان یا آتلیه و منزل هنرمندان است.
 
هجدهمین نشست «چهارشنبه‌های هنر» در گالری استاد بختیاری

وی درباره موضوع گفت‌وگوی محمود صلاحی با استاد جواد بختیاری گفت: در این نشست بحث و تبادل نظر درباره ارتباط منسجم‌تر انجمن خوشنویسان با سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران انجام و زمینه‌های شکل‌گیری شعبه‌های انجمن خوش‌نویشان در فرهنگسراهای پایتخت بررسی شد تا استادان انجمن خوش‌نویسان بتوانند در فرهنگسراهای تهران تدریس کنند. 
 

هجدهمین نشست «چهارشنبه‌های هنر» در گالری استاد بختیاری
 
عبدالحسینی اضافه کرد: گفت‌وگو با استاد چکناواریان در ادامه مباحث قبلی پیش رفت و روند ثبت، ضبط و اجرای سوئیت سمفونی عاشورا در دستور کار سال آینده سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران قرار گرفت؛ همچنین گفت‌وگو با استاد حسین محجوبی حول محور استفاده از هنر نقاشی در راستای ارتقای فرهنگ شهری و شهروندی انجام شد. 
  
هجدهمین نشست «چهارشنبه‌های هنر» در گالری استاد بختیاری

«چهارشنبه‌های هنر» به همت معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به منظور دیدار هنرمندان برجسته کشور با رئیس این سازمان برگزار می‌شود.
مطالب مرتبط
نظر شما