سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۲۶
کد خبر: ۸۵۳۳۰
|
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
اجتماعی‌نویس‌ها معرفی و تجلیل می‌شوند
کتابخانه شیخ مفید با هدف معرفی کتابهای اجتماعی و ترویج کتابخوانی در راستای ارتقاء سلامت اجتماعی، آیین رونمایی از کتاب «نازنین» نوشته نصرت کارگر را برگزار می‌کند.
رونمایی از کتاب «نازنین» در کتابخانه شیخ مفیدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در برنامه «بر بال خیال» که با مشارکت انتشارات نظری در سالن اجتماعات خانه فرهنگ امیر کبیر برگزار می‌شود، از کتاب نازنین رونمایی می‌شود. 

کتاب «نازنین» تالیف خانم نصرت کارگر یک داستان بلند اجتماعی است که در این نشست با حضور سایر نویسندگان اجتماعی نویس معرفی و رونمایی و از نویسنده آن تجلیل خواهد شد. در این برنامه همچنین ۷ تن از نویسندگان کشور به همراه تالیفات خود معرفی و از آنان تقدیر می‌شود.

امیر ساریخانی مقدم نویسنده کتاب «مدیریت کاربردی» با موضوع مدیریت و عملکرد رفتاری مدیران، مهناز اسکندریان نویسنده کتاب «سوخته دلان» با موضوع ادبیات اجتماعی، حسن طهماسبی نویسنده کتاب با موضوع مهارتهای اجتماعی، محبوبه غلامی نویسنده کتاب «شاهنامه» با موضوع ادبیات ایران، محمدرضا حق پرست نویسنده کتاب «شخصیت‌شناسی» با موضوع روان‌شناسی و جامعه‌شناسی و کلثوم مصطفایی نویسنده کتاب «هانا» با موضوع داستان اجتماعی در این مراسم تجلیل خواهند شد. 

علاقه‌مندان برای حضور شنبه دهم بهمن ازساعت ۱۵:۳۰ به نشانی شهرک گلستان، خیابان امیرکبیر، خیابان کاج، سروستان ۱۱، پلاک ۶، خانه فرهنگ امیرکبیر مراجعه کنند.
نظر شما