شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۳
کد خبر: ۸۵۴۰۲
|
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۳ خبر داد:
زهرا اشرفی رئیس فرهنگسرای امید: با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری از ۱۲ تا ۲۲ بهمن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم.
بهبرگزاری جشن انقلاب در فرهنگسرای امید گزارش رسانه خبری فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۳ درباره برنامه‌های این منطقه به مناسب دهه فجر گفت: فرهنگسرای امید به‌منظور استقبال از دهه مبارک فجر با هدف حفظ و احیای ارزش‌های انقلابی و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای گرانمایه انقلاب اسلامی و بیعت مجدد با آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدا، برنامه‌هایی را در این ۱۰ روز اجرا می‌کند.

وی در ادامه بیان کرد: فرهنگسرای امید جشن انقلاب را با شعار «ایران ما، انقلاب ما» از دوازده تا بیست و دو بهمن‌ماه با اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری برپا می‌کند.
 
شب‌شعر «طلوع فجر» از برنامه‌های ویژه این فرهنگسراست که زهرا اشرفی درباره آن گفت: این مراسم یکشنبه ۱۱ بهمن‌ماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ اجرا می‌شود که در آن شاعران آیینی سروده‌های خود را با موضوع انقلاب برای مخاطبان می‌خوانند. شب‌شعر «طلوع فجر» میزبان میهمانانی چون سجاد عزیزی آرام، امید چاوشی، صابر قدیمی، قاسم صرافان، صابر ساده، عباس کریمی، امید کیا شمشکی، غزل تاج‌بخش و جمعی از شاعران آیینی است.
 
اشرفی با اشاره به دورهم‌خوانی کتاب انقلاب کودک و نوجوان به عنوان دیگر برنامه‌ شاخص دهه فجر فرهنگسرای امید، گفت: این برنامه با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با تاریخ کشور خود و پیوند آنها با روزهای مقدس پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. دور خوانی کتاب در این کارگاه با حضور مهرداد نظام‌آبادی انجام می‌‌شود.
وی در ادامه افزود: در همین راستا یک کارگاه شعرخوانی کودک و نوجوان با حضور اسدالله شعباتی نیز برگزار می‌شود. 
  
زهرا اشرفی در پایان از اجرای برنامه‌های متعدد دیگری به مناسبت دهه فجر در مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۳ خبر داد و افزود: برنامه بازدید از موزه‌های تاریخی به‌منظور آشنایی مردم با وقایع انقلاب اسلامی برای علاقه‌مندان برگزار خواهد شد. برگزاری جشن و اجرای گروه کر، برپایی غرفه‌های عکس یادگاری با عنوان «اجازه نفوذ نمی‌دهیم» و درنهایت مراسم اختتامیه سومین جشنواره قرآنی سراج از برنامه‌های این مرکز به مناسبت دهه فجر است.



 



 


  
نظر شما