شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۳۹
کد خبر: ۸۵۴۱۷
|
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
همزمان با دهه مبارک فجر مجتمع فرهنگی شهیدان جعفری‌نژاد نمایشگاه عکس از قیام مردم به صورت سه بعدی از تاریخ ۱۲ تا ۲۹ بهمن ماه برای تماشای شهروندان را برگزار می‌کند.
«رنگین کمان انقلاب» در مجتمع فرهنگی شهیدان جعفری‌نژادبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه عکس سه بعدی «رنگین کمان انقلاب» قیام مردم در سال ۱۳۵۷ را به تصویر کشیده است که با ساخت تصاویر از خیابان انقلاب یاد و خاطره آن روزها را در ذهن مخاطب زنده کرده و ارزش‌های انقلابی را به نسل جدید منتقل می‌کند.
 
در این نمایشگاه تصاویری از راهپیمایی‌های مردمی، سخنرانی‌های امام خمینی(ره) و تصاویر شهدای انقلاب ارائه می‌شود. با توجه به هجمه‌های فرهنگی غربی که بر نسل جوان وارد می‌شود بازدید از این‌چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند این سرمایه‌های انقلاب و کشور را ایمن نگه دارد.
 
بازدید از نمایشگاه برای عموم شهروندان آزاد است و به گونه‌ای طراحی شده که روند تاریخی وقایع سال ۱۳۵۷ را بازگو کند و نسل جوان بتوانند با خوانش تاریخ در قالب نمایشگاه با ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب به خوبی آشنا شوند.
 
علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند به نشانی خیابان خاوران، خیابان هاشم آباد، انتهای هاشم آباد، خانه فرهنگ و کتابخانه هاشم آباد مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۰۲۱۸۱۸ تماس بگیرند.
نظر شما