دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۱
کد خبر: ۸۵۴۲۱
|
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳
کارگاه هنری معرق «قاب انقلاب» همزمان با روزهای گرامی‌داشت سی و هفتمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی و آغاز جشن‌های دهه فجر در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.
«قاب انقلاب» در مجتمع فرهنگی هنری نوربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کارگاه هنری قاب انقلاب با هدف خلق اثر هنری از وقایع انقلاب و معرفی فرهنگ انقلابی به جوانان به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر در نگارخانه آفرینش مجتمع فرهنگی هنری نور برپا شده است.
 
مرتضی موحدی از هنرمندان معرق‌کار در این کارگاه هنری به خلق تابلوی معرق با موضوع انقلاب اسلامی ایران مشغول است و این اثر همزمان با آیین اختتامیه نخستین جشنواره خانه‌های فرهنگ شهر تهران در فرهنگسرای اشراق رونمایی می‌شود.

موحدی از هنرمندان جوان کشورمان در رشته معرق است که از سال ۷۹ این رشته هنری را به‌صورت حرفه‌ای آغاز و تاکنون نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی بسیاری را در کارنامه فعالیت‌های خود ثبت کرده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این کارگاه هنری می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در بلوار آیت‌الله کاشانی، بعد از اتوبان شهید ستاری، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۸۷۰۷ تماس بگیرند.
نظر شما