يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۸
کد خبر: ۸۵۴۸۹
|
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
همزمان با فرارسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری در مترو شهر تهران و زبر گذر حضرت ولی‌عصر (عج) برپا شده است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، رئیس فرهنگسرای مترو با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از برپایی غرفه‌های فرهنگی هنری در زیر گذر ولی‌عصر (عج) و آغاز به کار نمایشگاههای کاریکاتور و پوسترهای گرافیکی با موضوع انقلاب اسلامی و همچنین نمایش آثار گرافیکی با موضوع «جشن پیروزی» روی سازه‌های نصب شده در خطوط مترو تهران در ایام دهه فجر خبر داد. 

ویژه برنامه‌های دهه فجر در مترو تهران

رئیس فرهنگسرای مترو با اشاره به نقش پر رنگ هنر در تداوم انقلاب اسلامی ادامه داد: نمایشگاه آثار گرافیکی جمعی از هنرمندان گرافیست کشور در نگارگذر ایستگاه شهید بهشتی (ره) در حال نمایش است. در این نمایشگاه ۲۰ اثر گرافیکی با عنوان «فصل انقلاب» در ابعاد ۱۰۰ در ۷۰ تا پایان بهمن ماه به نمایش در آمده است. 

قضاتلو گفت: برگزاری نمایشگاه کاریکاتور با موضوع حکومت طاغوتی اثر بهمن عبدی از دیگر برنامه‌های این فرهنگسرا در نگارخانه ایستگاه شهید بهشتی (ره) است. در این نمایشگاه ۳۰ اثر در ابعاد ۵۰ در ۵۰ در معرض بازدید عموم قرار داده شده است. 

وی افزود: حمایت از پویش‌های مطالعاتی کتاب‌های مختلف از برنامه‌های جاری این فرهنگسرا در طول سال است. لذا در همین راستا فرهنگسرای مترو با همکاری نشر معارف در دهه فجر کتاب «لحظه‌های انقلاب» نوشته محمود گلابدره‌یی با ۷۰ درصد تخفیف و قیمت ۷ هزار تومان به متقاضیان عرضه می‌کند. 
 
رئیس فرهنگسرای مترو با اشاره به برپایی غرفه‌های فرهنگی هنری در زیر گذر حضرت ولی عصر (عج) ادامه داد: اجرای تئا‌تر، سرود‌های دانش‌آموزی، برپایی رادیو انقلاب، ایستگاه شادی ویژه کودکان از دیگر برنامه‌های این فرهنگسرا در سالگرد پیروزی انقلاب بوده است. 

وی افزود: نمایش ۵ اثر گرافیکی هنرمندان انقلابی در کنار سکوهای انتظار خطوط مترو و روی سازه‌های نصب شده از دیگر برنامه‌های این فرهنگسرا است.
مطالب مرتبط
نظر شما