شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۸
کد خبر: ۸۵۵۱۴
|
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار شد
همزمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، کارکنان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بر سر مزار شهدا رفتند و با آرمان‌های آن‌ها تجدید میثاق کردند.
بهتجدید میثاق با شهدا در فرهنگسرای رضوان گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به مناسبت دهه مبارک فجر صبح پنج‌شنبه پانزدهم بهمن مراسم غبار روبی مزار شهدا در جنب فرهنگسرای رضوان و در قطعه ۱۷ مزار شهدا با حضور معاونان و مدیران فرهنگی هنری مناطق، مدیران خانه فرهنگ و کارکنان سازمان فرهنگی هنری برگزار شد.
  
در این مراسم از خانواده پنج شهید انقلاب اسلامی تجلیل شد و پس از آن حاضران با اهدای گل بر سر مزار شهدا رفتند و به مقام والای آن‌ها ادای احترام کردند.
 
حجت الاسلام ناصری‌پور، سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بحث‌هایی را در خصوص تکریم یاد شهدا، ادامه راه آن‌ها و تجدید با آرمان‌های آن‌ها برای حاضران بیان کرد. 
 
در ادامه این مراسم پیام محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در خصوص برگزاری این مراسم و روزهای مبارک دهه فجر به این شرح قرائت شد:

«شهدا شمع محفل بشریتند؛ امروز سی و هفتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن می‌گیریم و گرامی می‌داریم که حضور عینی بسیاری از مخلصان، مجاهدان و دوستداران انقلاب اسلامی را در تمامی سال‌ها در قلب‌هایمان با خود در طول زمان به پیش آوردیم؛ در حالی که آثار برکات فردی و اجتماعی آنان همواره در پیش نظر‌هامان جلوه‌گر بوده است.

عزت، اقتدار، آرامش و پیشرفت ایران اسلامی گوشه‌ای از تجلی همت فرزندان از جان گذشته این آب و خاک ارجمند و والا مقام است که بی‌هیچ پیوند نسبی حرمت و ارادت خالصانه آن‌ها فقط با عنوان شهید انقلاب اسلامی بر دل‌هایمان نفوذ کرده و راه نفوذ هر بیگانه‌ای را بسته است و الهی که این ارادت دستگیر روز جزایمان باشد.

تجدید میثاق با شهدا در فرهنگسرای رضوان

در پایان این مراسم به یاد شعار سال‌های اول پیروزی انقلاب یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مدافعان حرم و حافظان مرزهای ایران اسلامی را گرامی می‌داریم و یک صدا فریاد بر می‌آوریم که «در بهار آزادی جای شهدا خالی» چرا که آن‌ها عند ربهم یرزقون‌اند. »

در پایان این برنامه کارکنان سازمان فرهنگی هنری با نثار گل و گلاب از مزار شهدا غبار روبی کردند و پس از آن حکم محمد سعادت به عنوان مشاور رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در امور ایثارگران توسط مدیرکل حوزه ریاست و معاونان فرهنگی و هنری سازمان به وی اهدا شد.
نظر شما