يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۳
کد خبر: ۸۵۵۶۱
|
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸
رقابت ۱۱ گروه دانش آموزی در نخستین روز جشنواره سرودهای انقلابی
به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با دهه فجر، جشنواره سرودهای انقلابی «ایران ما، انقلاب ما»، با حضور و رقابت ۵۴ گروه هنری دانش آموزی آغاز شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، جشنواره تئاتر و سرودهای انقلابی «ایران ما، انقلاب ما» با همکاری دانش‌آموزان مدرسه دخترانه و پسرانه این منطقه در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم و در قالب ۳۳ گروه سرود از تاریخ ۱۷ بهمن آغاز شده و تا ۱۹ بهمن در حال برگزاری است.
 
سرودهای آوای مدرسه، آزاد، کتب درسی، حماسی و انقلابی محورهای بخش سرود جشنواره هستند و زمانبندی اجرای سرودها، در سه روز مجموعاً در ۳۳ مدرسه منطقه ۱۸، شامل شنبه ۱۷ بهمن ۱۱ مدرسه، یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۱ مدرسه، دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۱ مدرسه است.
  
در نخستین روز از برگزاری این جشنواره مدرسه علوی با سرود سرزمین من و قهرمان قصه ما، مدرسه آزاده قدس ۱ با سرود خداوند و ای دانش آموز، مدرسه صفا با سرود نماز و انقلاب، مدرسه موفقیان با سرود ایران من و سرافراز باشید میهن من، مدرسه شهید بهشتی با سرود عید انقلاب و فرزند انقلابی‌ام، مدرسه بهار با سرود ایران و رنگین کمان، مدرسه فرهیختگان با سرود انقلاب و من فرزند ایران زمینم، مدرسه شهید مدنی با سرود آموزگار مهربانم، مدرسه اوج با سرود دنیای خوب ما و به همه خوبی کن و مدرسه شاهد خدیجه با سرود گفتم علی و به نام او، به اجرا و رقابت پرداختند.
  
شناخت و رشد و پرورش استعدادهای دانشآموزان و فراهم کردن زمینه ایجاد رقابت سالم و فضای شاد و پرنشاط و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، تلاش برای توسعه و پیشرفت فعالیت‌های فرهنگی و هنری، تقویت روحیه نوآوری و خلاقیت در بین دانش آموزان و تولید آثار هنری دانش آموزی از جمله اهداف این جشنواره است.
 
جشنواره تئاتر و سرودهای انقلابی «ایران ما، انقلاب ما» به همت فرهنگسرای خاتم(ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸ با مشارکت اداره آموزش و پرورش منطقه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۶۶۲۰۷۰۶۸ تماس بگیرند.
نظر شما