دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۳۲
کد خبر: ۸۵۵۷۷
|
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
دانش‌آموزان متوسطه منطقه چهارده در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شرکت در مسابقه روزنامه‌نگاری «سفری در زمان» با نوشتن گزارش لحظه ورود امام خمینی‌(ره) به میهن اسلامی، زدن تیتر و سلیقه و ذوق هنری در صفحه آرایی به رقابت می‌پردازند.
به«سفری در زمان»؛ مسابقه‌ای برای آشنایی دانش آموزان با وقایع روزهای آغازین انقلاب گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، صفا فاضلی کار‌شناس هنری فرهنگسرای اخلاق، مسابقه «سفری در زمان» را از برنامه‌های محلی منطقه‌ای دهه فجر فرهنگسرای اخلاق بر شمرد که در مدارس منتخب متوسطه دخترانه و پسرانه منطقه چهارده برگزار می‌شود. 
 
به گفته فاضلی با استفاده از صفحه اول روزنامه کیهان روز ۱۲ بهمن ۵۷، از دانش آموزان دبیرستانی خواسته شده است با مطالعه آن صفحه، علاوه بر اینکه با حوادث و رویدادهای آن روزهای پر التهاب انقلاب اسلامی آشنا می‌شوند، توان خود را در نوشتن گزارش احساسی و جذاب، نوشتن تیتر مناسب و همچنین ذوق و خلاقیت هنری خود در صفحه آرایی را می‌آزمایند. 

کار‌شناس هنری فرهنگسرای اخلاق، مهلت شرکت در این مسابقه را ۲۲ بهمن ماه اعلام کرد که دانش آموزان می‌توانند آثار خود را به فرهنگسرای اخلاق یا مراکز فرهنگی هنری منطقه چهارده تحویل دهند.
فاضلی اضافه کرد: به آثار واصله از مدارس، پس از تجمیع در فرهنگسرای اخلاق توسط هیئت داوران بررسی و در بخش گزارش توصیفی، تیتر انتخابی و ذوق هنری در صفحه آرایی، نفرات بر‌تر انتخاب و طی مراسمی از آن‌ها تقدیر می‌شود. 
 
فرهنگسرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع است و شماره تلفن ۳۳۳۵۵۰۳۶ آماده پاسخگویی به پرسش‌های علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه است.
نظر شما