دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۵۴
کد خبر: ۸۵۵۸۴
|
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
«فرهنگسرای ایران ما، انقلاب ما» به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با هدف تجدید پیمان مردم با آرمان‌های انقلاب اسلامی در ترمینال ۱ و ۲ فرودگاه مهرآباد تهران برپا شده است.
«فرهنگسرای ایران ما، انقلاب ما» در فرودگاه مهرآباد تهرانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ «فرهنگسرای ایران ما، انقلاب ما» با مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۹، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۹، بانک انصار، شرکت فرودگاه‌های کشور و حفاظت سپاه فرودگاه مهرآباد تهران به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ترمینال های ۱ و ۲ فرودگاه مهرآباد تهران برپا شده است.

برنامه‌های متنوع این فرهنگسرا در سه قالب ایستگاهی، نمایشگاهی و میدانی در حال برگزاری است. از جمله این برنامه ها می توان به نمایشگاه سیاه قلم چهره شهدای شاخص منطقه ۹، چراغ رضوان (یادمان شهید کامران نجات الهی)، نمایشگاه عکس و پوستر انقلاب، کتاب من (چاپ اسم کودکان به عنوان شخصیت اصلی داستان) و نمایشگاه کتاب با موضوع انقلاب اسلامی اشاره کرد.

همچنین کارگاه کاردستی و کلاژ ویژه کودکان، ایستگاه گریم و سرگرمی، نگارگذر انقلاب به روایت تصویر، مسابقه شعر و خاطره نویسی با موضوع انقلاب اسلامی، روایت انقلاب در قاب تصویر و عکس یادگاری با تصویر تداعی کننده ایام پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های این فرهنگسرا است.

اهدای محصولات فرهنگی به کودکان و نوجوانان، کارگاه‌های ویژه کودکان و نوجوانان با حضور کار‌شناسان این حوزه نیز در این فرهنگسرا فعال است. 

«فرهنگسرای ایران ما، انقلاب ما» تا ۲۲ بهمن در ترمینال ۱و ۲ فرودگاه مهرآباد تهران از ساعت ۱۰ تا ۱۸ آماده خدمت رسانی به مسافران است. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی بزرگراه فتح، خیابان شهید واشقانی فراهانی کوچه شهید وادی‌زاده فرهنگسرای رویش مراجعه یا با شماره تلفن ۶۶۶۸۸۵۵۳ تماس بگیرند.
نظر شما