شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۹
کد خبر: ۸۵۶۲۴
|
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
همزمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۴ هزار و ۵۰۰ تن از اهالی قلم ساکن استان تهران، به رایگان عضو کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران شدند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به همت مدیریت آفرینش‌های ادبی سازمان فرهنگی هنری و با همکاری مدیریت امور کتابخانه‌های این سازمان، طرح اعطای عضویت رایگان اعضای محافل ادبی شهر تهران در ۴۲۰ کتابخانه زیرمجموعه شهرداری تهران در حال اجرا است.
 
در این طرح که به مناسبت گرامی‌داشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر انقلاب اسلامی انجام می‌شود، ۴ هزار و ۶۰۰ تن از اهالی قلم که در کارگاه‌ها، انجمن‌ها، نشست‌ها و سایر محافل ادبی از جمله شعر، ترانه، داستان‌نویسی، خوانش متون کهن و... به فعالیت می‌پرداخته و در کانون‌های ادبی مراکز فرهنگی هنری پایتخت عضو بودند، با هماهنگی مسئولان ۴۴ محفل ادبی تحت پوشش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به رایگان عضو کتابخانه‌ها می‌شوند.
 
با این اتفاق، اعضای کانون‌های ادبی می‌توانند از تمامی خدمات این کتابخانه‌ها استفاده کنند و اعضای جدید نیز در مناسبت‌های آتی به جمع اعضای رایگان کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری اضافه خواهند شد.
نظر شما