شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۷
کد خبر: ۸۵۷۳۹
|
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
علی اکبر حنیفی با تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی برپایه مفاهیم قرآنی برگزاری مسابقات قرآنی سراج را مشوق همه اقشار جامعه دانست.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، علی اکبر حنیفی از قاریان جمهوری اسلامی ایران درباره مسابقات قرآنی سراج اظهارات خود را بیان کرد. 
   
این قاری قرآن درباره مسابقات قرآنی سراج گفت: همیشه مسابقات مشوق و مبلغ بوده است از این جهت که نوجوانان و جوانان ما برای ارائه محفوضات، قرائت و هنرهای قرانی و اسلامی خود به رقابت می‌پرداختند و این مسابقات باعث جذب جوانان می‌شود و فضایی را برای آن‌ها فراهم می‌کند تا بتوانند روحیه هیجان، رقابت، مبارز طلبی و... را در مسابقات قرانی و اسلامی تجربه کنند. از این منظر همواره مورد استقبال همه اقشار سالمندان، نوجوانان و جوانان بوده است. 
 
وی از شهرداری تهران به خاطر برگزرای این مسابقات به طور مستمر و سالانه، در سطوح مختلف و در بین اقشار مختلف و در محله‌های شهر تهران، تشکر و قدردانی کرد و افزود: مایه خوشحالی و سربلندی است که سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در راس کارهای فرهنگی خود برنامه‌های قرانی را قرار داده است. 
  
این قاری قرآن در رابطه با این مسابقه بیان کرد: اصل مسابقه یک کار خداپسندانه و زیباست و ما آن را به همه توصیه می‌کنیم و از اینکه مسابقات گسترش پیدا کند استقبال می‌کنیم. 

وی در پایان گفت: امیدوارم که تعداد رشته‌های این مسابقه، تعداد جوایز و در ‌‌نهایت تعداد ستادهایی که این مسابقه را برگزار می‌کنند افزایش پیدا کند.
مطالب مرتبط
نظر شما