شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۳۸
کد خبر: ۸۵۷۷۵
|
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
فرهنگسرای ابن سینا به همراه گروهی از هنرمندان، نمایشگاه و کارگاه خیریه نقاشی با عنوان «هفت هنر در یک چمدان» را به منظور حمایت از کودکان کار از یک اسفندماه به مدت یک هفته برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در آستانه نزدیک شدن به پایان سال، نمایشگاه خیریه گروهی با عنوان «هفت هنر در یک چمدان» ویژه آثاری از استادان، هنرمندان و نقاشی‌های کودکان در حمایت از کودکان کار و خیابان از شنبه یکم اسفند تا هفتم اسفند ماه در نگارخانه شماره یک و دو فرهنگسرای ابن سینا برگزار می‌شود.
 
در روز افتتاحیه نمایشگاه ساعت ۱۷ یکم اسفندماه، نشستی با عنوان «خلاقیت و نوآوری در نقاشی کودک» توسط استاد پیشکسوت شجاع جزایری برگزار می‌شود.
 
سید علی محمد شجاع جزایری فارغ التحصیل دانشگاه هنر و بیش از ۴۵ سال مشغول تدریس از مهد تا دانشگاه است و در حال حاضر در دانشگاه هنر و معماری سوره در رشته کار‌شناسی ارشد تدریس می‌کند.
 
طی مدت نمایشگاه هر روز کارگاه هنری با عنوان «کودکانِ بهشتیانِ زمین» ویژه کودکان سندرم‌دان، کار و خیابانی و معلول جسمی با حضور هنرمندان برگزار خواهد شد. 
 
همچنین در روز پایانی در مراسم اختتامیه، یک اجرای پرفورمنس توسط استاد محمد ابراهیم جعفری، کیوان یوسفی و شراره زندیان انجام خواهد شد.

استادان مهرداد قهرمانی؛ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد، کاوه نامق؛ عضو هیئت علمی دانشکده هنر دانشگاه آزاد، محمد ابراهیم جعفری؛ پیشکسوت نقاشی، علی ذاکری، فیروز آقا خانی، مهتاب معینی، روناک ربیعی، ژاله تندرو و تعدادی از هنرمندان صدا و سیما در این دوره از نمایشگاه حضور خواهند داشت. 
 
علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای ابن سینا به نشانی شهرک قدس (غرب)، ایران زمین شمالی فرهنگسرای ابن سینا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۳۶۶۳۶۶ تماس بگیرند.
نظر شما