دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۰
کد خبر: ۸۵۸۱۹
|
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
فرهنگسرای خاتم (ص) برگزار می‌کند
فرهنگسرای خاتم (ص) در ادامه برگزاری نشست‌های سینما و جنگ نرم و با هدف آشنایی نسل جوان با مقوله تروریسم و مبارزه با آن، فیلم مستند «ملاقات داعش» را در ششمین نشست این برنامه پخش می‌کند.
«ملاقات داعش» در نشست سینما و جنگ نرمبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ این برنامه با هدف آشنایی جوانان و فعالان فرهنگی منطقه با مقوله جنگ نرم و نقش سینما در آن، با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهید همت برگزار می‌شود. 

این نشست با حضور عباس شفق کار‌شناس برنامه، موضوع فیلم نقد و بررسی خواهد شد. در این برنامه عباس شفق ابتدا در باره نقش و جایگاه رسانه‌ای سینما و ابزارهای تبلیغاتی در دنیای نوین و استفاده از آن در جنگ‌های فرهنگی (جنگ نرم) صحبت می‌کند و به ابعاد مختلف سلطه بر فرهنگ‌ها و جوامع با استفاده از سینما می‌پردازد. 
 
فیلم «ملاقات داعش» داستانی مستند از گروهی خبرنگار و فیلم‌ساز است که در اراضی تحت اشغال داعش، جنایات این گروه تروریستی را به تصویر می‌کشد. 
 
در این برنامه بعد از نمایش فیلم مستند «ملاقات داعش»، عباس شفق کار‌شناس برنامه با حضور و همراهی علاقه‌مندان حاضر در این نشست به نقد و بررسی فیلم می‌پردازد.
  
نشست سینما و جنگ نرم سه شنبه چهارم اسفند ماه ۹۴ ساعت ۱۸ به نشانی شهرک ولیعصر (عج)، خیابان حیدری جنوبی، خیابان شهید پژوهنده میزبان علاقه‌مندان است.
نظر شما