شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۷
کد خبر: ۸۵۸۲۶
|
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
سومین همایش ملی آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی با تقدیر از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این همایش در دو روز در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار و مباحث ارائه شده با محوریت «گذر از پارادایم آموزش کارکنان به یادگیری سازمانی» بررسی شد.
 
در این همایش استادانی چون مقصود فراستخواه، سعید سعادت، سید حسن ابطحی، سید احمد طباطبایی و ... حضور داشتند و در بخش‌های مختلف سخنرانی کردند.
این استادان مباحثی چون بازگشت سرمایه در آموزش، دغدغه آموزش و توسعه منابع انسانی، توسعه آموزش منابع انسانی با رویکرد یادگیری و فناوری را مطرح کردند و به زوایای مختلف این مسائل پرداختند. 
  
تقدیر از سازمان فرهنگی هنری در سومین کنفرانس ملی آموزش
 
در بخش ویژه روز دوم کنفرانس ملی آموزش از سازمان‌های شرکت کننده در سومین دوره جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه تقدیر شد. در این بخش از میان ۳۸ سازمان شرکت کننده سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران رتبه سوم را دریافت کرد و تقدیرنامه دو ستاره به محمد خیاطیان، معاون مالی و اداری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تقدیم شد. 
  
خیاطیان پس از دریافت لوح تقدیر گفت: دریافت جوایز و تقدیرنامه‌ها برای سازمان‌ها خوشایند است و موفقیت سازمان را در عرصه ملی معرفی می‌کند. اما مهم‌ترین نتیجه که از شرکت در این جایزه برای سازمان فراهم می‌شود، اقدام سازمان برای ارزیابی و ممیزی از خود است. 
  
وی در ادامه افزود: این ارزیابی می‌تواند وضعیت موجود آموزش منابع انسانی را منعکس سازد و اشراف بر کمبود‌ها و کاستی‌ها را برای ما مشخص کند. 
 
 تقدیر از سازمان فرهنگی هنری در سومین کنفرانس ملی آموزش
 
سومین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی با حضور محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور در روز دوشنبه سوم اسفند ماه ساعت ۱۷ پایان یافت.
نظر شما