دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۲۸
کد خبر: ۸۵۸۲۹
|
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
اسماء و القاب حضرت زهرا (س) در نمایشگاه «نگاره نیلی» رونمایی می‌شود.
نمایشگاه هنری «نگاره نیلی» در نگارخانه فرهنگسرای معرفتبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نگارخانه فرهنگسرای معرفت با مشارکت دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد ۴۹ نمایشگاه تایپوگرافی فارسی اسماء و القاب حضرت فاطمه (س) با عنوان «نگاره نیلی» را برگزار می‌کند. 
 
هدف از برگزاری این نمایشگاه در ایام شهادت حضرت فاطمه (س) ضرورت توجه به ساختارهای فرهنگی و حفظ ارزش‌های دینی و مذهبی است. 
 
در این نمایشگاه  تعداد ۲۲ اثر از اسماء و القاب حضرت فاطمه زهرا (س) که در کارگاه هنری تایپوگرافی به دو صورت اجرای دستی و پلات که با حضور هنرمندان، فاطمه آریایی نیک، فاطمه مدیری، فائزه فریابی توانا، مینا ستاری، فاطمه جراحی علمداری، میلاد پورعیدیان، عاطفه شکری، الهام دادمان‌نژاد، سرور اسکندری ابیازنی، سهیلا اسماعیل خانلو، فاطمه چگینی، فاطمه معروفی و زینب گلچینی خلق شده است به نمایش گذاشته می‌شود. 

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از تاریخ ۳ اسفندماه به مدت ۳ روز به نگارخانه فرهنگسرای معرفت واقع در بلوار آیت الله کاشانی، میدان شهر زیبا، بلوار شهران، بعد از زیر گذر همت مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۳۰۱۴۴۴ تماس بگیرند.
نظر شما