سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۶
کد خبر: ۸۵۸۵۸
|
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
نمایش فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی سید امیر پروین حسینی و منصور سهراب پور در پردیس سینمایی ملت آغاز شد.
«من سالوادور نیستم» در پردیس سینمایی ملتبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ «من سالوادور نیستم» پنجمین اثر سینمایی منوچهر هادی در تمامی روزهای هفته در پردیس سینمایی ملت به نمایش در می‌آید. 

رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی، ژیلا صادقی و ریوالدو ویتور بوربا فریرا بازیکن نام آشنای فوتبال برزیل  از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است که ناصر و خانواده‌اش به سفری سیاحتی به برزیل دعوت می‌شوند، آنجل دختری برزیلی او را با نامزد سابق خود اشتباه گرفته است.

زندگی جای دیگری است، دنیای پرامید، یکی می‌خواد باهات حرف بزنه، قرنطینه و من سالوادور نیستم آثاری هستند که منوچهر هادی برای سینما کارگردانی کرده است. او همچنین دستیار کارگردان کیانوش عیاری در سریال هزاران چشم و دستیار اصغر فرهادی در چهارشنبه‌سوری بوده است. وی سریال و تله فیلم‌های متعددی برای تلویزیون ساخته است.

پردیس سینما گالری ملت در سئانس‌های ۱۱، ۱۳:۴۵، ۱۵:۳۰، ۱۷:۳۰، ۱۹:۳۰، ۲۱:۱۵ و ۲۳:۰ این فیلم را برای علاقه‌مندان به نمایش می‌گذارد. 

فیلم سینمایی «نزدیک‌تر» به کارگردانی مصطفی احمدی در سانس های ۱۳:۴۵، ۱۹ و ۲۲:۴۵ ؛ فیلم «کوچه بی‌نام» به کارگردانی هاتف علیمردانی در ساعت ۱۰:۴۵، ۱۲:۳۰، ۱۴:۱۵، ۱۶، ۱۸، ۲۰ و ۲۲ ؛ «آزادی مشروط» به کارگردانی حسین مهکام در سانس های ۱۲، ۱۵:۳۰ و ۲۱ ، «پایان خدمت» به کارگردانی حمید زرگر نژاد در سانس های ۱۱، ۱۵ و ۱۹، «تا آمدن احمد» به کارگردانی صادق صادق دقیقی ساعت ۱۳ ، «بیداری» به کارگردانی فرزاد مؤتمن ساعت ۱۷ و ۲۲:۴۵ ، «شکاف» به کارگردانی کیارش اسدی زاده ساعت ۱۷:۱۵ و ۲۰:۴۵، «در مدت معلوم» به کارگردانی وحید امیرخانی۱۰:۳۰، ۱۲:۳۰، ۱۴:۳۰، ۱۶:۳۰، ۱۸:۳۰، ۲۰:۳۰، ۲۲:۳۰ دیگر فیلم‌های در حال نمایش پردیس ملت هستند.

پردیس سینما گالری ملت در اتوبان نیایش، روبروی کردستان واقع شده است.
نظر شما