يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۴۳
کد خبر: ۸۵۸۶۹
|
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲
سومین دوره مسابقات حفظ قرآن در فرهنگسرای تهران برگزار می‌شود
سومین دوره از مسابقات ماهانه حافظان نور، ویژه حفظ سوره بلد از سوی فرهنگسرای تهران برگزار می‌شود.
رقابت حافظان نور در مسابقه حفظ سوره بلدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مسابقات حافظان نور هر ماه در قالب حفظ یک سوره از قرآن کریم برگزار و پس از حفظ سوره در مهلت مقرر، رقابت علاقمندان در تمام گروه‌های در یک روز انجام می‌شود. 

بر اساس این گزارش تا کنون ۲ دوره از این مسابقه، ویژه حفظ سوره‌های فجر و اعلی با حضور صد‌ها تن از علاقمندان به علوم و معارف قرآنی برگزار شده است. 

سوره بلد به عنوان سوره ویژه مسابقه اسفند ماه انتخاب شده و علاقمندان از تاریخ ۸ تا ۱۵ اسفند با رجوع به کتابخانه‌ها و مراکز فرهنگی هنری منطقه ۲۲ که نشانی و تلفن تماس آن‌ها در سایت Tehran.farhangsara.ir ذکر شده است، اقدام به ثبت نام کنند. 

زمان آزمون عملی از شرکت کنندگان ۲۰ اسفند ماه و مکان برگزاری آزمون فرهنگسرای تهران است. برگزیدگان مسابقه از طریق کانال رسمی فرهنگسرای تهران در تلگرام معرفی و در پایان مسابقه نیز طی مراسمی از برگزیدگان با اهدای لوح و هدایایی تقدیر خواهد شد. 

فرهنگسرای تهران به نشانی انتهای بزرگراه حکیم غرب، سه راه دهکده المپیک، بوستان باغ نو پذیرای شهروندان است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۴۴۱۴۳۷۷۷ تماس بگیرند.
نظر شما