سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۲۷
کد خبر: ۸۵۸۸۵
|
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
نخستین ساخته «حمید زرگر نژاد» با حضور عوامل در فرهنگسرای ارسباران نقد و بررسی می‌شود.
نمایش و نقد «پایان خدمت» در فرهنگسرای رسانهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ سیصد و هشتاد و پنجمین نشست باشگاه فیلم تهران این هفته به نمایش و نقد و بررسی فیلم سینمایی «پایان خدمت» اختصاص دارد.

این فیلم درباره یک سرباز است که ماموریتی به او داده می‌شود و برخلاف دستور مافوق خود عمل می‌کند و این امر باعث حوادث دیگری می‌شود.

این فیلم به کارگردانی حمید زرگر نژاد، تهیه‌کنندگی علیرضا جلالی و حمید آخوندی، نوشته بهروز افخمی بر اساس طرحی از حمید زرگرنژاد، تدوینِ مستانه مهاجر و بازی سعید راد، امیر جدیدی، هدی زین‌العابدین، حسین سلیمانی، پیام احمدی‌نیا، رامین راستاد، محمد فیلی، علی اوسیوند، سعید داخ، فرهاد بشارتی، حسین توشه برای اولین بار در بخش رقابتی نگاه نو سی و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد برای امیر جدیدی را دریافت کرد همچنین در بخش بهترین فیلمنامه نامزد دریافت جایزه بود.

حمید زرگرنژاد، مستانه مهاجر، علیرضا جلالی، امیر جدیدی، نیما حسنی نسب منتقد و جمعی دیگر از عوامل فیلم، میهمانان باشگاه فیلم تهران هستند.‌

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.
نظر شما