دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۷
کد خبر: ۸۵۹۲۷
|
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به همراه جمعی از مسوولان ارشد کشور به عیادت آیت الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی رفت و برای ایشان آرزوی سلامتی کرد.

به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در چهارمین روز از بستری شدن نماینده ولی فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی، محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و استاندار پیشین خراسان رضوی با همراهی جمعی از مسوولان و شخصیت‌های مذهبی از جمله حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی خامنه‌ای فرزند مقام معظم رهبری، آیت الله علی اصغر معصومی عضو مجلس خبرگان رهبری و آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) از آیت الله واعظ طبسی عیادت کردند.

صلاحی در حاشیه این دیدار، در جمع خبرنگاران گفت: آیت‌الله واعظ طبسی ۳۵ سال به عنوان تولیت آستان قدس رضوی خدمات بی‌نظیر و شایستهای برای آستان حضرت رضا(ع) انجام دادند و شخصیتی بی‌نظیر در تاریخ کشور هستند. 

این مدیر فرهنگی یادآور شد: آیت‌الله واعظ طبسی یکی از مبارزان فعال در عرصه انقلاب هستند و مقام معظم رهبری احترام خاص و ویژه‌ای برای ایشان قائلند.

صلاحی: آیت‌الله واعظ طبسی شخصیتی بی‌نظیر در تاریخ کشور هستند / مردم برای سلامتی ایشان دعا کنند

استاندار پیشین خراسان رضوی در ارتباط با وضعیت جسمانی آیت‌الله طبسی گفت: تنفس و قلب آیت‌الله وضعیت طبیعی دارد و هم‌اکنون طبق گفته پزشکان در وضعیت ثابتی قرار دارد، اما اوضاع ایشان بستگی به مشیت و اراده خداوند دارد؛ از مردم می‌خواهم برای سلامتی ایشان دعا کنند.

صلاحی در پایان بیان کرد: در زمانی که به عنوان استاندار خراسان رضوی در این منطقه خدمت می‌کردم، هر دو هفته خدمت آیت‌الله طبسی رسیده و گزارش می‌دادیم و هماهنگی کم‌نظیری بین آستان قدس و استانداری وجود داشت. امیدوارم ایشان هر چه سریع‌تر بهبود پیدا کنند.

نظر شما