يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۶
کد خبر: ۸۵۹۸۱
|
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
رضا عطاران و دیگر عوامل فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم» به کارگردانی منوچهر هادی فردا شب برای تماشای فیلم در کنار مردم به پردیس ملت می‌روند.
«من سالوادور نیستم» را با رضا عطاران در پریس ملت ببنیدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم» شامگاه یکشنبه ۱۶ اسفند در دو نوبت در ساعت‌های ۲۱:۱۵ و ۲۳ با حضور بازیگران و عوامل فیلم در پردیس سینمایی ملت به نمایش در می‌آید.
    
من سالوادور نیستم به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور و امیر پروین حسینی داستان ناصر و خانواده‌اش را روایت می‌کند که به واسطه آژانس تعطیلات رویایی برای سفری سیاحتی به برزیل دعوت می‌شوند، آنجل دختری برزیلی، او را با نامزد سابق خود اشتباه گرفته است و ...
  
این فیلم با بازی رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی، کارول ویدونی، بری فیوکا، سوگل محرابی و ژیلا صادقی و با حضور ریوالدو فوتبالیست مشهور برزیلی، نوشته رضا مقصودی و کارگردانی منوچهر هادی و تولید سال ۱۳۹۴ است.
   
علاقه‌مندان می‌توانند برای پیش خرید بلیت‌های دو نوبت ذکر شده به سایت پردیس سینمایی ملت به نشانی اینترنتی www.pardismellat.com مراجعه کنند.
نظر شما