چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۲
کد خبر: ۸۶۱۹۰
|
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
فیلم سینمایی «پل جاسوسان» نخستین برنامه باشگاه فیلم چشم سوم در سال جدید چهارشنبه ۱۸ فروردین برگزار می‌شود.
«پل جاسوسان» در فرهنگسرای مللبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پل جاسوسان یا Bridge of Spies یک فیلم جاسوسی و مهیج به کارگردانی استیون اسپیلبرگ است. برادران کوئن به همراه مت چارمن فیلم‌نامه این فیلم را نوشته‌اند. این فیلم براساس داستان زندگی واقعی جیمز داناوان ساخته شده است.

داستان در بروکلین نیویورک شروع می‌شود. دهه ۱۹۵۰ است و مقامات آمریکایی رودلف ایبل با بازی مارک رایلنس را که مظنون به جاسوسی برای شوروی است، دستگیر کرده‌اند. دولت که می‌خواهد این فرد از بهترین وکیل برخوردار باشد، از جیمز دوناوان با بازی تام هنکس می‌خواهد تا از ایبل دفاع کند. گرچه دوناوان در ابتدا تمایلی به انجام این کار ندارد اما بعد از ملاقات با موکل احتمالی‌اش به این کار دلگرم می‌شود. هرچند دفاع دوناوان منجر به برائت ایبل نمی‌شود، اما او را از حکم اعدام می‌رهاند. با این حال، دفاع پر سر و صدای او از یک مجرم ضد آمریکایی موجب نفرت هموطنان دوناوان از وی می‌شود. 
 
پل جاسوسان در هشتادوهشتمین دوره جوایز اسکار در چهار بخش نامزد شد و توانست اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از آن خود کند.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند چهارشنبه ۱۸ فروردین ساعت ۱۷ به فرهنگسرای ملل واقع در بزرگراه صدر، بلوار قیطریه، بزرگراه صدر، بوستان قیطریه مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۶۷۱۷۱۸ تماس بگیرند.
 
کانون فیلم «خط سوم» هر چهارشنبه با نمایش و نقد‌وبررسی بهترین فیلم‌های روز دنیا میزبان علاقه‌مندان به هنر هفتم است.

نظر شما