شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۸
کد خبر: ۸۶۲۰۸
|
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
فرهنگسرای گلستان، به مناسبت فرارسیدن هفته هنر و انقلاب از هنرمند عکاس دفاع مقدس مجید ذوالفقاری تجلیل می‌کند.
تجلیل از هنرمند دفاع مقدس در  آغاز هفته هنر و انقلاببه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با هدف حفظ، ترویج  و پاسداشت آرمان‌های دفاع مقدس در قالب هنر انقلابی و همزمان با سالروز شهادت سید شهیدان اهل‌قلم، سید مرتضی آوینی که در تقویم رسمی کشور به روز «هنر انقلاب اسلامی» نام‌گذاری شده از هنرمند عکاس دفاع مقدس مجید ذوالفقاری تجلیل می‌شود.

در این برنامه که با حضور و تکریم خانواده گران‌قدر شهیدان محمدمهدی شریفی، غلامرضا جواهر پور و محمد مرتجی برگزار می‌شود؛ کلیپی از تصاویر و فیلم‌های مجید ذوالفقاری، هنرمند دفاع مقدس در رابطه با جنگ و انقلاب پخش می‌شود.
 
این برنامه روز پنج‌شنبه ۱۹ فروردین‌ماه ساعت ۸ صبح در فرهنگسرای گلستان میزبان خانواده معظم شهدا، مسئولان و جمعی از فعالان فرهنگی و هنری است.

مجید ذوالفقاری عکاس و تصویر بردار  جنگ و انقلاب و کارشناس  ارشد مدیریت تولید تلویزیونی را داراست و بیش از ۶۰ برنامه با موضوعات دفاع مقدس را برای شبکه‌های سیما تولید کرده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به نشانی فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند.
نظر شما